رضا لک درباره برتری 5 بر 3 تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری بپزنپز گفت: فقط باید خدا را بابت این پیروزی شکر کنیم. در نیمه اول خیلی بی‌کیفیت بودیم و در نیمه دوم بهتر شدیم، اما با چیزی که باید باشیم، فاصله زیادی داریم. بحرین تیم بی‌کیفیتی بود و استاندارد چندانی نداشت. وحید شمسایی و دستیارانش باید این بازی را آنالیز کنند.

«حس می‌کنم باید خیلی بهتر از این باشیم و توانایی آن را هم داریم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: در بخش‌های دفاع، حمله و ضدحمله در نیمه اول بد بودیم و ما از طریق تماشای بازی نمی‌دانستیم تیم می‌خواهد چه کند. امیدوارم نقاط ضعف و قوت تیم ملی بررسی شود و بهتر از این باشیم. ممکن است زودتر از چیزی که تصور می‌کردیم، با ژاپن بازی کنیم که با این عملکرد، کارمان سخت می‌شود.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   رومانی ۳ - ۰ اوکراین/ نخستین شگفتی جام رقم خورد + فیلم

مربی فوتسال کشورمان در مورد عملکرد پایین‌تر از حد انتظار ستارگانی چون علی اصغر حسن‌زاده و مسلم اولادقباد تصریح کرد: ما هیچ بازیکن خوبی نداشتیم و کارهای ترکیبی خوبی انجام ندادیم. بازی ما با بحرین در حد نام و شأن فوتسال ایران نبود. مقابل تیمی چون بحرین که به‌صورت بسته دفاع می‌کند، باید با کارهای تاکتیکی و دو یا سه نفره راه‌هایی ایجاد کنیم تا به دروازه رقیب برسیم.

لک با بیان اینکه بحرین به بیشتر از 90 درصد از خواسته خود رسید، عنوان کرد: این تیم هم به‌صورت بسته دفاع کرد و هم در ضدحملات به گل رسید. بازیکنان فوق‌العاده تاکتیکی و باهوشی چون حسن‌زاده می‌توانند به تیم کمک کنند. به نظر می‌رسد محوریت بازی ایران روی بازیکن خاصی نیست. حداقل چنین بازیکنی در دیدار با بحرین به چشم نیامد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   تناقض، دودستگی و واکنش‌ها پس از انتخاب جانشین آلگری

وی با انتقاد مجدد از نمایش تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم هفتادوهشتم رده‌بندی تیم‌های ملی جهان بیان کرد: بازی ضعیفی دیدیم و باید از هر جهت بهتر شویم. عملکرد خوبی روی ضربات اوت و کرنر نداشتیم و در دفاع نیز با همین شرایط روبه‌رو بودیم. تیم ملی در جریان جام ملت‌های آسیا قرار دارد و نباید به آن هجمه وارد کرد، اما اعضای تیم ملی باید بدانند که خیلی بد بودند و باید بازی‌های بهتری در حد خودشان و فوتسال ایران ارائه کنند.

انتهای پیام/

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *