به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، در جلسه هماهنگی اعضای ستاداجرایی این جایزه ملی با اعضای ستاد‌های استانی این جایزه که عصر دیروز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه و درمحل وزارت کشور، به صورت برخط انجام شد بر لزوم هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استانی با هدف تقویت ابعاد رسانه‌ای و تبلیغاتی این رویداد مهم ملی تاکید شد.

در این دیدار محمد حسین علی پور دبیرکل دومین جایزه ملی جوانی جمعیت ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در استان‌ها بابت برگزاری این رویداد ملی گفت:ما در سال نخست برگزاری این رویداد نوپا علی رغم تلاش‌های صورت گرفته شاهد رشد نسبی این رویداد در سطح ملی بودیم و بنا داریم تا در سال جاری و در آستانه اهدای دومین دوره این رخداد عظیم ملی سطح کیفی این جایزه را ارتقا بخشیم.

وی افزود:ما درسال جاری دو روش کشف محور و تقاضا محور را بنای کار خود قرارداده ایم و به دستگاه‌های متولی امر جوانی جمعیت و استان‌های کشور اعلام کرده ایم و روش واحدی را به عنوان دستورالعمل برای استان‌ها ارسال کرده ایم که نظم و انضباظ امور کمک شایانی کرده است.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   لمینت دندان چیست؟ ۰ تا ۱۰۰ مراحل لمینت دندان، مزایا و هزینه

علی پور همچنین افزود:۳ موضوع برای ما به عنوان هیات اجرایی این جایزه بسیار حائز اهمیت است مورد اول درگیر کردن استان هاست که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ایجاد شده در استان‌های سراسر کشور حسن استفاده را در جهت رشد و اشاعه این رویداد ببریم.

نکته دوم موضوع محور بودن این رویداد است که بسیار مهم است و نکته سوم نیز اقدامات دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها و نیرو‌های مسلح و … است که می‌بایست مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد.

در ادامه جلال غفاری قدیر دبیراجرایی این رویداد ضمن تشکر از زحمات دبیرخانه‌های استانی در سراسر کشور گفت: هدف ما در برگزاری این رویداد بسط و اشاعه فرهنگ توالد و جمعیت اوری و در درجه اتم آن خشنودی قلب نازنین و مبارک حضرت ولی عصر ارواحنافداه می‌باشد و به هیچ عنوان حق کم فروشی و مسامحه در این امر خطیر ملی را نداریم و همه باید همچون یک ید واحده در جهت برگزاری مطلوب و خداپسندانه این رویداد همکاری مجدانه‌ای داشته باشیم.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   بررسی ضد افتاب مناسب پوست چرب و خشک برند های ایرانی-مجله بپز نپز

وی افزود: در این رویداد باید فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای کل کشور به نحوی تغییر یابد که همگان بر اهمیت این رویداد واقف شوند و در کنار آن نیز مضرات این بلیه شوم یعنی عدم فرزند دار شدن بخشی از جامعه برای مردم و مسئولین تبیین شود تا در جهت درست و مناسبی یعنی افزایش نرخ تولد و کاهش نرخ ناباروری گام برداریم.

غفاری همچنین افزود:فضاسازی تبلیغاتی و رسانه‌ای در سراسر کشور مهم است و بسیار حائز اهمیت می‌باشد که کل فضای شهری در همه استان‌ها و شهرستان‌های ما آرام آرام به سمت تبلیغ فضای فرزند اوری سوق پیدا کند و ان شااله این امر با هدایت و مدیریت جهادی همه دبیرخانه‌های ۳۲ گانه استانی شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد:ما در این رویداد به دنبال این هستیم که فعالین مرتبط مردمی برجسته شوند تا به عنوان یک الگو در امر افزایش جمعیت و فرزند اوری به جامعه معرفی شوند.

پیش از این دیدار نیز دکتر زینب اختری مدیرکل اموربانوان و خانواده وزارت کشور به تشریح روند اجرایی و برخی ابهامات استان‌ها درخصوص دستورالعمل ارسالی سخنانی ایراد نمودند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   روش های کرلی مو با استفاده از وسایل مختلف-مجله بپز نپز

در ادامه این دیدار نیز رهنما مدیر دبیرخانه و جواد تمدنی مدیر روابط عمومی و تبلیغات این رویداد به برخی ابهامات در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری این رویداد‌ها و مراسم‌های پیشین رویداد ملی دومین جایزه جوانی جمعیت پاسخ دادند.

گفتنی است پس از این دیدار نیز بازدیدی از اتاق وضعیت استان‌های کشور درخصوص امر توالد و فرزنداوری صورت گرفت.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *