درست زمانی که برای آماده‌شدن برای یک مهمانی شبانه عجله دارید و تمام تلاشتان را می‌کنید تا به ظاهری بی‌نقص برسید، ناگهان با کابوس لوازم آرایشی روبرو می‌شوید: ریمل خشک شده! این اتفاق می‌تواند به‌شدت آزاردهنده باشد، به‌خصوص هنگامی که زمان کافی برای جایگزینی ریمل ندارید. اما نگران نباشید! ما بارها با این مشکل روبرو شده‌ایم و بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل را برای شما آماده کرده‌ایم.

بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل

احیای ریمل خشک با مواد تجاری

بر اساس تحقیقات مختلف، به طور متوسط، هر دو ریمل معمولی و ضد آب تمایل دارند از زمان باز شدن تیوپ، طی سه ماه یا ۹۰ روز خشک شوند. بااین‌حال، پس از صحبت با چند متخصص دیگر، دریافتیم که برخی برندهای ریمل بدون خشک شدن حدود پنج ماه و نیم یا ۱۶۵ روز دوام می‌آورند. اگر قصد استفاده از این محصولات برای مدت طولانی‌تری دارید، خرید ریمل خارجی را پیشنهاد می‌دهیم.

برای ترمیم ریمل خشک خود می‌توانید از روش‌ها و مواد مختلفی استفاده کنید. بااین‌حال، مواد تجاری مانند قطره چشم، محلول لنز یا محلول نمکی بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل هستند.

احیای ریمل خشک با قطره چشم

استفاده از قطره چشم بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل است. قطره چشم غلظت بیشتری نسبت به آب دارد. بنابراین بدون اینکه ریمل را بیش از حد رقیق کند، با آن مخلوط می‌شود. علاوه بر این، برای چشم ایمن است. شما به یک قطره چشم و دستمال‌کاغذی نیاز دارید.

  • ابتدا پنج قطره از قطره چشم (هر نوع قطره چشم) را برداشته و یکی‌یکی داخل محفظه ریمل خود بریزید.
  • سپس، به‌جای پمپاژکردن برس، آن را داخل محفظه بچرخانید. برای ترکیب مناسب قطره چشم با ریمل، حدود یک دقیقه این کار را انجام دهید.
  • اگر ریمل تا این مرحله به‌اندازه کافی رقیق نشده است، ۳ تا ۵ قطره دیگر بیفزایید و مراحل را تکرار کنید.
  • در نهایت، اگر روی برس ریملتان توده یا چسبندگی مشاهده کردید، آن را با دستمال‌کاغذی تمیز کنید و دوباره داخل محفظه ریمل قرار دهید.
افزایش آگاهی و اطلاعات:   روش های کرلی مو با استفاده از وسایل مختلف-مجله بپز نپز

احیای ریمل خشک با محلول لنز

استفاده از محلول لنز بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل محسوب می‌شود. برای این کار شما به محلول باکیفیت لنز چشم احتیاج خواهید داشت. ابتدا ۴ تا ۵ قطره از محلول لنز را به بطری ریمل اضافه کنید. سپس، بطری را به‌خوبی تکان دهید تا محلول و ریمل با هم مخلوط شوند. در نهایت، درب بطری را بسته نگه دارید و بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه استراحت کند. فقط مراقب باشید که بیش از حد از محلول لنز استفاده نکنید، زیرا ریمل شما بیش از حد روان می‌شود.

بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل با مواد طبیعی

مواد تجاری برای ترمیم ریمل خشک گزینه‌ای عالی به شمار می‌روند، اما گاهی اوقات به‌راحتی در دسترس ما نیستند. اما آیا می‌دانستید که مواد طبیعی مانند روغن‌زیتون، روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن جوجوبا، ژل آلوئه‌ورا یا حتی آب داغ، همگی به‌اندازه محصولات تجاری برای احیای ریمل خشک شما به حالت اولیه موثر هستند؟ در واقع، این مواد طبیعی اغلب با افزودن رطوبت همانند معجزه بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل به حساب می‌آیند.

اگر به دنبال خرید محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال و باکیفیت با قیمت مناسب هستید، شیمن شاپ به آدرس اینترنتی https://shimenshop.com/ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شما می‌توانید در این فروشگاه انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها، شامپوها، ریمل‌ها، رژ لب‌ها، سایه‌ها و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را پیدا کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   جلوگیری از بزرگ شدن پروستات

بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل با مواد طبیعی

ترمیم ریمل خشک با ژل آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا دارای خاصیت ضدویروسی و ضدباکتری است. ژل آلوئه‌ورا به دلایل بسیار و همگی مفید، به‌طور گسترده در لوازم آرایشی و محصولات زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین دارای ویژگی‌های ضدویروسی و ضدباکتری و توانایی درمان مناسب مشکلات پوستی شماست.

سعی کنید از ژل تازه آلوئه‌ورا به‌عنوان بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل استفاده نکنید. زیرا باعث تغییر غلظت ریمل شما در عرض یک هفته می‌شود. ژل‌های آماده بازار عملکرد بهتری دارند. برای این کار کافی است ابتدا ۱ تا ۲ قطره کوچک از ژل آلوئه‌ورا را بردارید و داخل محفظه ریمل خود بریزید. سپس برس ریمل را در امتداد لبه‌های محفظه بچرخانید تا مواد با هم مخلوط شوند. در نهایت، در صورت نیاز به اصلاح غلظت، به‌تدریج قطره‌های بیشتری اضافه کنید.

ترمیم ریمل خشک با روغن‌زیتون

  • ابتدا با استفاده از قطره‌چکان، مقداری روغن‌زیتون از بطری آن بردارید.
  • سپس، یک یا دو قطره روغن‌زیتون را با کمک قطره‌چکان به محفظه ریمل بیافزایید. برای جلوگیری از چرب شدن ریمل، با یک یا دو قطره شروع کنید.
  • حالا برس ریمل را داخل محفظه قرار دهید و آن را مخلوط کنید. غلظت را با دست مورد بررسی قرار دهید. درصورتی‌که هنوز خیلی خشک است، برای احیای ریمل، به‌تدریج قطره‌های بیشتری از روغن‌زیتون بیفزایید.

برای نتیجه بهتر، سعی کنید از روغن‌زیتون فوق بکر بهره ببرید.

ترمیم ریمل خشک با روغن‌زیتون

روغن نارگیل: بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل

اگر ریمل شما خشک شده است، سعی کنید آن را با کمی روغن نارگیل احیا کنید. زیرا روغن نارگیل نه‌تنها ریمل خشک را رقیق و ترمیم می‌کند، بلکه فواید دیگری نیز دارد. علاوه بر این، روغن نارگیل دارای خاصیت ضدمیکروبی است و به جلوگیری از رشد کپک در لوازم‌آرایش یا ریمل قدیمی کمک می‌کند. همچنین استفاده از مقدار کمی روغن نارگیل روی مژه‌ها می‌تواند به حفظ حالت و تقویت آنها کمک کند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   پروتکل جدید iMessage یک محافظ قدرتمند است!

ترمیم ریمل خشک با روغن کرچک

بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل استفاده از روغن کرچک است. مردم اغلب استفاده از روغن کرچک را برای ترمیم ریمل پیشنهاد می‌دهند، زیرا باعث رشد مژه می‌شود. هر بار که بعد از ترمیم با روغن کرچک، ریمل را روی مژه‌های خود می‌زنید، روغن به رشد مژه‌های شما کمک می‌کند. توجه داشته باشید استفاده بیش از حد از روغن کرچک می‌تواند باعث چرب شدن ریمل شود.

جمع‌بندی

اگر ریمل شما به هر دلیلی خشک شده است، بهترین روش برای جلوگیری از خشک شدن ریمیل و احیای آن استفاده از محصولاتی مانند قطره چشم و روغن‌های طبیعی است. اما به یاد داشته باشید ریمل‌ها معمولا عمر کوتاهی دارند. از استفاده طولانی‌مدت از آن‌ها خودداری کنید و برای جلوگیری از خطرات، ریمل خود را بعد از ۱۲۰ روز یا ۴ ماه دور بریزید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *