جهت استقبال از بهار ۱۴۰۳ صورت می گیرد؛

asdasd


مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی لکه‌گیری، ترمیم و آسفالت معابر سطح منطقه یک در استقبال از بهار ۱۴۰۳ در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار گرفت.

به گزارش بپزنپز، علی صادق در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد:عملیات رفع ناهمواری‌های سطوح آسفالتی و ترمیم فرسودگی آن به منظور ارتقاء کیفی و آماده‌سازی شهر در جهت رفاه حال شهروندان در قالب ترمیم زیرسازی‌های نقطه‌ای و لکه‌گیری آسفالت به صورت گسترده در سطح منطقه یک به صورت روزانه و به همت اکیپ‌های آسفالت خدمات شهری در حال اجرا است.

به گفته وی بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر از عمده مطالبات شهروندان است که با توجه به شرایط جوی مناسب معاونت خدمات شهری منطقه با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با هدف رفاه و آسایش شهروندان، کاهش سوانح رانندگی و همچنین حذف ناهمواری تمامی خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را با جدیت بیشتری تا پایان سال لکه‌گیری و آسفالت می‌کند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   محدودیتی در چاپ گذرنامه زیارتی وجود ندارد-مجله بپز نپز

صادق با اشاره به تداوم عملیات تعویض جداول فرسوده سطح منطقه یک ارومیه، بیان کرد: به منظور ایجاد چهره‌ای زیبا و منظم در معابر عمومی، عملیات اجرایی بهسازی و ترمیم جداول همچنین پل‌های بتنی در معابر سطح منطقه یک در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عملیات ترمیم جداول فرسوده هم اکنون در خیابان‌های فارابی، آزادگان و برادران فاضل در دست اجرا است، خاطر نشان کرد: زیباسازی نما و منظر شهری و بهسازی معابر و خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان از جمله اهداف این گونه اقدامات و فعالیت‌ها است.

مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه عنوان کرد: عملیات تعویض و ترمیم جداول بتنی فرسوده و شکسته در معابر و خیابان‌های سطح منطقه برای روان‌سازی آب‌های سطحی و همچنین ترمیم پل‌های بتنی برای زیباسازی معابر شهری و تسهیل در تردد عابرین و وسایل نقلیه اجرا می شود.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   تأثیر اعلامیه پکن بر آینده حیات سیاسی حماس

انتهای پیام/





نرم افزار موبایل بپزنپز

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *