ابزار مورد نیاز شینیون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد  و باید بدانید که ساده ترین آن ها نیز باید از جنس خوبی برخوردار باشند تا بتوانید به راحتی و به سادگی مو های مشتریان خود را شینیون کرده و از این راه کسب درآمد خوبی داشته باشید. در ادامه اطلاعاتی در مورد اساسی ترین و پایه ترین ابزار ها را برایتان بیان می کنیم.

وسیله های لازم برای شینیون ساده

ابزار مورد نیاز شینیون

شینیون کردن مو یکی از پر درآمد ترین شغل ها می باشد و شما باید از متریال و ابزار های بسیار خوب در این زمینه استفاده کنید در غیر این صورت امکان دارد مو های مشتریان شما با رقصیدن و تکان خوردن باز شده و مشکلاتی رد این زمینه برایشان ایجاد شود و شینیون مو هایشان تا انتهای مراسم باقی نماد و از آن پس دیگر مشتریان به شما اعتماد نمی کنند از این رو نیاز است تا  ابزار های خوب و مرغوبی را در این زمینه بخرید.

ممو ترین وسایل مورد نیاز برای هر شینیون کاری وسایل برقی می باشد و کافی است تا شما تنها سشوار و اتو و بابلیس و ویو داشته باشید و به راحتی با این وسایل می توانید مو های مشتریان خود را حالت داده و دیگر مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. علاوه بر وسایل برقی شما نیاز به یک سری از متریال های دیگر نیز دارید تا بتوانید شینیون را روی سر مشتری فیکس کرده و این شینیون بدون این متریال ها تا ساعت های زیادی بکسان باقی نمی ماند و امکان خراب شدنش وجود خواهد داشت.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   بهترین کرم پودرهای آبرسان موجود در بازار-مجله بپز نپز

برای فیکس کردن این شینیون ها شما نیاز به تافت، چسب مو، پودر تاپیک، پودر های حجیم کننده مو ها، ژل مو و کرم مو دارید و در این میان بودن نمک دریا در این وسایل و شامپو های خشک نیز جزئی از وسایل غیر ضروری ولی مفید می باشد و می تواند در این زمینه شما را یاری نماید. از دیگر لوازم های مفید در شینیون کردن مو ها می توان به سنجاق های مویی، سنجاق کوچک و بزرگ، کش مو و انواعی از پروتز های مو، بیگودی و برس های مختلف، شانه ها در ابعاد و اندازه های متفاوت، کش چهل گیس، کش یک سانتی و گیره های تقسیم بندی و گیره های فلزی منقاری در سایز های متفاوتی اشاره داشت.

اهمیت شناخت وسایل شینیون

نکات مهم در این زمینه

  • باید در نظر داشته باشید که اگر از مدل های ساده استفاده می کنید باید به نکات ساده این مورد اهمیت زیادی داده شود.
  • نباید زیاد از وسایل حرارتی استفاده کنید در غیر این صورت مو های شما آسیب های زیادی می بیند.
  • دور بستن کش مو ها را کم تر کنید تا فشار کش مو روی مو های فرد باعث شکستگی نشده و آسیب های جدی به مو های فرد وارد نشود.
  • سعی کنید از وسایل و ابزار های مرغوب استاده کنید و تاریخ لوازمی که استفاده می کنید را چک کنید در غیر این صورت امکان دارد باعث ریزش و آسیب دیدن مو های فرد شده و خسارات زیادی را متحمل شوید.
  • اگر مو  های خود را زیاد شنیون می کنید یادتان باشد که به صورت منظم از ماسک های مخصوص مو و سرم های خاصی برای مو هایتان استفاده کنید تا ساقه های مو بتواند خود را باز سازی کردن و آسیب زیادی نبیند.
  • قبل از این که شینیون کنید از ماسک مو های مخصوص استفاده کنید تا بتوانید مو های صاف و یک دستی داشته باشید.
  • با استفاده از ماسک های مخصوص قبل از شینیون می توانید از آسیب دیدگی مو در حین شینیون نیز پیشگیری نمایید.
  • سعی کنید از لوازم با کیفیت و خوب استفاده نمایید و با این کار از آسیب دیدن ریشه مو های خود پیشگیری نمایید. استفاده از این وسایل قیمت بیش تری دارد و باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید.
  • سعی کنید از کشیدن مو ها به صورت جدی خودداری کنید زیرا مقاومت مو بسیار کم است و می تواند تاثیرات بدی بر روی مو های در حال شینیون داشته باشد.
افزایش آگاهی و اطلاعات:   ۲۰ کیلو اضافه وزن در انتظار این دسته از خانم‌ها

  ابزار مورد نیاز شینیون

اگر از این مطلب رضایت داشتید و با ابزار مورد نیاز شینیون آشنا شدید در ادامه می توانید اطلاعاتی دیگری در مورد ۹۰ مدل کرلی موی بلند و شینیون دخترانه ۲۰۲۴ نیز مشاهده کنید و اطلاعاتی در مورد این زمینه ها نیز کسب کنید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده در این زمینه استفاده نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *