به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بپزنپز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسحاق بریک ژنرال احتیاط و مسئول سابق رسیدگی به شکایات در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حادثه انفجار تجهیزات الکترونیک در لبنان حاکی از قدرت بالای رژیم صهیونیستی در عرصه اطلاعاتی و فناوری است که البته این رژیم مسئولیت آن را نپذیرفته است اما حزب‌الله این رژیم را به انجام آن متهم کرده و در خصوص واکنش دردناک به این اقدام هشدار داده است.

این فرمانده ارشد سابق ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: باید توجه داشت که این عملیات تاکتیکی هیچ گونه تغییر استراتژیکی در شرایط خطرناکی که صهیونیست‌ها در آن زندگی می‌کنند ایجاد نکرده است.

بریک در گفتگو با رادیو 103 FM رژیم صهیونیستی تأکید کرد: تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر ادامه جنگ در نوار غزه است و هنگامی که این جنگ فرسایشی یک سال دیگر ادامه پیدا کند احتمال فروپاشی اسرائیل در عرصه‌های مختلف زیاد است. حادثه انفجار پیجرها یقین‌ها به ادامه جنگ فرسایشی را تقویت کرد، این خطری واقعی برای وقوع جنگی منطقه‌ای در چند جبهه است که ایران نیز می‌تواند وارد آن شود و این روند می‌تواند وخامت شرایط اسرائیل را تسریع نماید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   رقابت با امارات در نخستین گام

انتهای پیام/+

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *