لحظه به لحظه با آخرین روز نقل و انتقالات؛

asdasd


نقل و انتقالات فوتبال ایران امروز رسماً به پایان خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزشی بپزنپز، نقل و انتقالات فوتبال ایران امشب رسماً به پایان خواهد رسید و پس از آن تیم‌ها تنها اجازه جذب بازیکن آزاد را خواهند داشت. از همین رو شاهد آخرین تلاش تیم‌ها برای جذب بازیکن خواهیم بود. 

استقلالی‌ها در نیم فصل سعید مهری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و علیرضا رضایی را از دست داده و میلاد فخرالدینی، جلال‌الدین مارشاریپوف و رافائل سیلوا را به خدمت گرفتند. 

پرسپولیس ابوالفضل بابایی، اورونوف، عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو و نیما بیگی را به خدمت گرفته و آرش مهری، محمد عمری و میلاد سرلک از این تیم جدا شدند. احتمال خروج نام شهاب زاهدی، نبیل باهویی، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی هم از فهرست این تیم زیاد است. 

افزایش آگاهی و اطلاعات:   روش های متفاوت پخت جوجه کباب لیمویی + عکس

سپاهانی‌ها هم علی اصغر اعرابی و عیسی عباس را خریدند و احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، ارشیا سرشوق و محمد قربانی از این تیم جدا شدند.

تراکتور با جذب ارسلان مطهری، رحمان جعفری، سجاد آشوری و میلوش دلتیچ در پنجره زمستانی پرکار بوده ولی نفراتی مثل خیمنز، کیوتو، سعید ایرانخواه، سعید سحرخیزان، عارف رستمی، محمدرضا شکیب خو و محمد قنبری هم از فهرست این تیم خارج شدند. 

گل‌گهری‌ها هم با از دست دادن محسن فروزان و حمید بوحمدان و جذب یونس دلفی فعالیت مختصری تا اینجای نقل و انتقالات داشته‌اند.

این شما و این آخرین جابجایی‌ها در روز پایانی نقل و انتقالات:


* شهاب زاهدی و نبیل باهویی، دو مهاجم پرسپولیس برای فسخ قرارداد وارد دفتر باشگاه شدند. 

افزایش آگاهی و اطلاعات:   آسمان تهران تا فردا بارانی است-مجله بپز نپز

* مصطفی احمدی بازیکن نیم فصل اول شمس آذر به صنعت نفت آبادان پیوست.


* جلال مداحی مدافع چپ ذوب آهن به ملوان پیوست.


 

انتهای پیام/





نرم افزار موبایل بپزنپز

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *