به گزارش  خبرنگار ورزشی خبرگزاری بپزنپز، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از برتری 2 بر صفر  پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: همه چیز عالی بود و دست‌شان درد نکند که زمین شهر قدس را آماده کردند. جو ورزشگاه از سوی هواداران خوب بود. خوشحالم سه امتیاز را با کلین‌شیت گرفتیم. در دیدار قبلی‌مان (الاهلی عربستان) فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نشدند. بازی امروز تمام شد و به فکر دربی خواهیم بود. اول دنبال بازی خوب و سپس گرفتن نتیجه هستیم.

وی در مورد اینکه به فرم ایده‌آل رسیده است، تصریح کرد: تلاشم را می‌کنم و همیشه گفته‌ام اگر یک یا نود دقیقه بازی کنم وجودم را برای پرسپولیس و تیم ملی می‌گذارم.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   وارگاس بهترین بازیکن دیدار سوئیس

مدافع پرسپولیس درباره برگزاری دربی در شهر اراک خاطرنشان کرد: شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. هر تیمی که بهتر بازی و تلاش کند، نتیجه می‌گیرد. ما قطعا دنبال سه امتیاز هستیم. شرایط ورزشگاه آزادی را می‌دانید و دوست داریم زودتر آماده شود. بازی‌های بزرگی در پیش داریم و تیم‌های بزرگی به ایران می‌آیند. البته باید از مسئولان شهر قدس تشکر کنم که این ورزشگاه را آماده کرده‌اند.

کنعانی‌زادگان در رابطه با شکست پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا گفت: اول مسابقات است، مثل دیدار با تراکتور تبریز بود که گفتم هنوز در اول راه هستیم و جایگاه تیم‌ها مشخص نیست. ما بازی به بازی سعی می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم. حواشی کوچکی نیز برای من پیش آمد و گفتند من در عربستان گقته‌ام بازی برگشتی خواهد بود. اشتباه برداشت کردند و رسانه‌ها نیز نوشتند، در صورتی که منظورم مسابقات حذفی بود!

افزایش آگاهی و اطلاعات:   منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد + جدول نهایی

وی در خصوص اینکه آیا ارونوف به دربی می‌رسد یا نه، گفت: با او صحبت کردم و مصدومیتش چیز خاصی نبود و به دربی می‌رسد. تکل بدی روی پایش زدند و ترجیح داد به بازی ادامه ندهد.

مدافع پرسپولیس در مورد بازی کردن فرشاد فرجی در پست دفاع راست عنوان کرد: فرشاد واقعا عالی بود و از بازی‌اش لذت بردم. فرجی بازیکنی است که با جان و دل بازی می‌کند و همیشه انرژی صد در صدش را می‌گذارد.

کنعانی‌زادگان درباره اخطارهای بی‌موردی که دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس دریافت می‌کند، گفت: داور قضاوت خوبی داشت ولی برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد و توپ دیر از بیرون به گلرمان می‌رسد. او بازیکن مهمی برای پرسپولیس است.

انتهای پیام/

افزایش آگاهی و اطلاعات:   پرسپولیس با افزایش سقف قرارداد‌ها بیشترین آسیب را می‌دید

بخوانید:

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *