فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبرداد؛

asdasd


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف بیش از 500 حلب روغن موتور خارج از شبکه توزیع به ارزش 7 میلیارد ریال در شهرستان ابهر خبر داد.

به گزاش بپزنپز از زنجان، سرهنگ هادی نوروزی، امروز در تشریح این خبر، گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر با اشراف پیرامونی خود از احتکار مقادیر قابل توجهی روغن موتور خودرو در انبار یک باب منزل در شهرستان ابهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود  قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات تعداد 486 حلب انواع روغن موتور و 16 عدد گریس احتکار شده را کشف کردند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد

وی، ارزش روغن موتورهای مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 7 میلیارد ریال اعلام نموده و تصریح کرد: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت نبوده که در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ نوروزی، د پایان، با اشاره به قاطعیت پلیس برای برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه ، اضافه کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالا و یا فعالیت‌های غیر قانونی دیگر  مراتب را  از طریق تماس با  مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/





نرم افزار موبایل بپزنپز

افزایش آگاهی و اطلاعات:   مشارکت در انتخابات مایه وحدت، انسجام، عزت و آبروی ایران اسلامی است-مجله بپز نپز

بخوانید:

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *