به گزارش خبرگزاری بپزنپز، تیم ملی فوتبال اسپانیا چهارمین تیم راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های یورو 2024 لقب گرفت. در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها، تیم‌های اسپانیا و گرجستان از ساعت 22:30 شب گذشته (یکشنبه) مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان، اسپانیا با ارائه یک بازی برتر نسبت به حریف، 4 بر یک به برتری دست یافت و راهی مرحله بعدی شد.

در نیمه نخست و با وجود حملات تیم اسپانیا، این گرجستان بود که روی یک ضد حمله و به لطف گل به خودی «رابین لونورماند» در دقیقه 18 به گل اول رسید. پس از این گل به نظر می‌رسید که اتفاقات دیدار گرجستان-پرتغال باز هم رقم خواهد خورد اما شاگردان لوئیس دلافوئنته توپ و میدان را به طور کامل در اختیار گرفتند و در دقیقه 39 با گل رودری کار را به تساوی کشاندند تا نیمه اول یک بر یک به پایان برسد. با شروع نیمه دوم، حملات اسپانیا ادامه یافت و این تیم در دقیقه 51 روی ارسال زیبای «لامین یامال» و ضربه سر «فابیان رویس» به گل دوم رسید. گرجستان که چیزی برای از دست دادن نداشت، کمی از لاک دفاعی بیرون آمد و البته ضربه‌اش را هم خورد. در دقیقه 75 «نیکو ویلیامز» روی یک ضد حمله و عبور از گئورگی گولسیانی با شوتی محکم گل سوم را برای ماتادورها را به ثمر رساند. این پایان کار نبود؛ چرا که «دنی اولمو» در دقیقه 83 گل چهارم و تیر خلاص را به پیکر نیمه جان گرجستان شلیک کرد تا اسپانیا مقتدرانه گام به مرحله بعدی بگذارد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   حضور مناف هاشمی در محل برگزاری مسابقات تیروکمان

قضاوت این بازی بر عهده «فرانسوا لتسیه» از فرانسه بود که به موراتا از اسپانیا و داویتاشویلی از گرجستان کارت زرد نشان داد.

فیلم خلاصه بازی اسپانیا – گرجستان و گل‌های این مسابقه را مشاهده کنید.

 

.

تصاویری از این بازی در ادامه آمده است.

یورو 2024 , فوتبال اسپانیا , یورو 2024 , فوتبال اسپانیا , یورو 2024 , فوتبال اسپانیا , یورو 2024 , فوتبال اسپانیا , یورو 2024 , فوتبال اسپانیا , یورو 2024 , فوتبال اسپانیا , یورو 2024 , فوتبال اسپانیا ,

لاروخا با عبور از گرجستان روز جمعه 15 تیر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آلمان میزبان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *