[ad_1]

در روزهای اخیر شاهد صدور بیانیه از سوی باشگاه های استقلال و پرسپولیس هستیم و هر کدام از باشگاه ها خیلی سریع به اظهارات رقیب خود پاسخ می دهند. باشگاه استقلال مدعی شده که سرخپوشان بیشترین سود را از اشتباهات داوران داشتند و 6 گل آفساید در این فصل به ثمر رسانده اند و رقیبشان مخالف  VAR است. البته پرسپولیسی ها هم مدعی شدند که رقیبشان مصونیت دارد و کمیته های انضباطی و اخلاق برخوردی با آبی پوشان انجام نمی دهند.

 علی خسروی عضو کمیته داوران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   درباره اینکه کدامیک از ۲ تیم پرسپولیس و استقلال بیشترین سود را از  اشتباهات داوری بردند، گفت:  برای ۱۶ تیم  لیگ برتر هم به نفعشان و هم به ضررشان قضاوت‌ها بوده است.  داوری همین است و ما به بیانیه‌ها اهمیتی نمی‌دهیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   سپاهان با فرهاد مجیدی وارد مذاکره شد

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اظهارات جواد نکونام مبنی بر اینکه ۲ داور دربی پرسپولیسی بودند، گفت: نه، داوران ما طرفدار هیچ تیمی نیستند و طرفدار خداوند هستند.

خسروی درباره  زمان ورود VAR به فوتبال ایران گفت: ان شا الله این سیستم از نیم فصل دوم سال آینده  در فوتبال ایران استفاده می‌شود. طبق برنامه ۳۰ داور روز دوشنبه آموزش VAR می‌بینند. نلاش می‌کنیم به نیم فصل دوم برسانیم.

[ad_2]

Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *