هزینه بوکال فت صورت در سال 1403

آیا به‌دنبال خدمات بوکال فت صورت هستید، اما هنوز چیزی در مورد قیمت‌های آن نمی‌دانید؟ اگر پاسخ‌تان بله است، این مقاله برای شما نوشته شده است. ما در این مطلب، نه‌تنها در مورد جزئیات بوکال فت صورت صحبت کرده‌ایم، بلکه نحوه اجرای این عمل زیبایی را روی انواع صورت‌های لاغر، تپل و گرد مورد بررسی قرار داده‌ایم. در کنار این‌ها، به هزینه بوکال فت صورت در دکترتو کلینیک پرداخته‌ایم.

بوکال فت صورت چیست

یکی از مشخصه‌هایی که باعث می‌شود تا زیبایی‌های صورت به‌طور کامل به‌چشم نیاید، مربوط به غبغب می‌شود. غبغب به چربی‌های انباشته‌شده در زیر چانه و گلو می‌گویند که وجود آن هیچ ارتباطی به چاقی یا لاغری افراد ندارد.

در همین راستا بارها مشاهده شده که حتی افراد با صورت‌های لاغر و استخوانی نیز غبغب دارند که وجود آن درصورت شدیدبودن، موجب آزار برخی از خانم‌ها و آقایان می‌شود. هرچند ما با این طرز فکر که انسان‌ها باید خود را همان‌گونه که هستند دوست دارند، موافق هستیم، اما وقتی یک عمل سریع و موضعی برای رفع غبغب وجود دارد، چرا از آن استفاده نکنیم؟

بوکال فت صورت چگونه انجام می‌شود؟

بوکال فت صورت یکی از خدماتی است که در دکترتو کلینیک، توسط بهترین ارائه‌دهنگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد. برای انجام این عمل زیبایی، یک برش کوچک در چانه ایجاد می‌کنند، البته نگران نباشید، چراکه ناحیه جراحی را از قبل بی‌حس خواهند کرد!

بعداز بیهوشی موضعی و برش چانه، نوبت به تخلیه چربی‌های انباشته و اضافی در این ناحیه می‌رسد. دقت داشته باشید که با پایان یافتن فرایند بوکال فت صورت، چهره فرد زیباتر می‌شود. چون ظاهر گونه‌ها بهبود پیدا کرده و ناحیه زیرین چانه، به‌طور کامل تخلیه شده است.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   نحوه استفاده از کرم رنگ مو و نکاتی برای نتیجه بهتر-مجله بپز نپز

بوکال فت صورت گرد

نکته مهم در مورد بوکال فت صورت این است که این عمل زیبایی، بیشتر روی صورت‌های گرد و تپل اثربخشی دارد. چراکه هرچه چربی بیشتری از غبغب به بیرون کشیده شود، به‌قطع زاویه صورت مراجعه‌کننده افزایش می‌یابد و نتیجه کار جذاب‌تر می‌شود.

در این راستا ممکن است بپرسید که هزینه بوکال فت صورت گرد چقدر است؟ آیا قیمت این جراحی به چهره افراد ارتباطی دارد؟ در پاسخ باید به این موضوع اشاره کنیم که هرچه متخصصان، چربی بیشتری از ناحیه غبغب خارج کنند، هزینه این عمل افزایش پیدا می‌کند.

همچنین ذکر این نکته نیز ضرورت دارد که زاویه درخواستی مراجعه‌کننده، تاثیرگذاری زیادی روی قیمت خواهد داشت. برای مثال، اگر زیباجو یک فرد با چهره گرد باشد و تصمیم بگیرد تا زاویه چهره خود را زیاد کند، متخصص مجبور به تخلیه چربی بیشتری است و همین موضوع، هزینه نهایی را بیشتر می‌کند.

بوکال فت صورت لاغر

یکی از باورهای اشتباهی که در مورد بوکال فت مطرح است، مربوط به افراد با صورت‌های لاغر می‌شود. دقت داشته باشید که چربی‌های انباشته‌شده در غبغب، هیچ ارتباطی به وزن افراد ندارد و قطعا همه شما در زندگی خود، کسانی را دیده‌اید که با وجود لاغر بودن، غبغب دارند!

به همین دلیل، در دکترتو کلینیک، امکان بهره‌مندی از بوکال فت صورت برای افراد لاغر نیز فراهم شده و به این ترتیب خانم‌ها و آقایان قادر هستند تا حتی با داشتن چهره‌ای لاغر، فرصت داشتن یک صورت زاویه‌دار و جذاب را به‌دست بیاورند.

بوکال فت صورت تپل

هزینه بوکال فت صورت در سال 1403

تپل‌ها همان افرادی هستند که چهره‌های دوست‌داشتنی، خندان و شیرینی دارند و در دسته کسانی هستند که زیاد برای عمل بوکال فت صورت اقدام می‌کنند. برای این دسته از افراد باید بگوییم که بوکال فت صورت روی چهره آن‌ها، نتایج فوق‌العاده‌ای به‌جا می‌گذارد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   هشدار برای خانم‌های باردار/ عرقیاتی که باعث سقط جنین می‌شوند!

علت این موضوع مشخص است! تپل‌ها ۲ مشخصه مهم در چهره خود دارند که یکی از آن‌ها گردی چهره و دیگری غبغب است. پس همان‌طور که می‌توان تصور کرد، تپل‌ها با انجام بوکال فت صورت، تغییرات زیادی را در چهره خود، شاهد خواهند بود.

فراموش نکنید که قیمت بوکال فت صورت برای چهره‌های تپل، نسبت به صورت‌های لاغر بیشتر است. چراکه صورت این دسته از افراد نیاز به تخلیه بیشتر چربی و زاویه‌سازی بالاتری دارد که همین موضوع، فرایند کار را برای متخصصان طولانی‌تر و دشوارتر می‌کند و هزینه کلی خدمت را افزایش می‌دهد.

قیمت بوکال فت صورت در دکترتو کلینیک چقدر است؟

اگر یک نگاه اجمالی به قیمت‌های درج‌شده در دکترتو کلینیک بی‌اندازید، خواهید دید که هزینه جراحی بوکال فت صورت به مراکز زیبایی، میزان حاذق بودن متخصص‌ها و برخی عوامل دیگر بستگی دارد. بااین‌حال بهتر است بدانید که نرخ تعیین‌شده انجام این عمل، در کم‌ترین حالت از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۱۲ میلیون تومان ادامه پیدا می‌کند.

شما برای اینکه بتوانید از جراحی بوکال فت صورت بهره‌مند شوید، ابتدا باید با افراد متخصص مشورت کنید تا آن‌ها بگویند که خالی کردن چه میزان از چربی غبغب بهتر است؟ همچنین از جراح خود برس‌وجو کنید که داشتن چه میزان از زاویه صورت، نتیجه بهتری روی چهره‌تان ایجاد خواهد کرد.

علاوه‌بر این‌ها، بهتر است تا انتظارات خود را با متخصصان در میان بگذارید. به این ترتیب، میزان رضایتی که بعداز پایان جراحی به‌دست می‌آورید، بیشتر خواهد شد. مورد دیگری که منجر به افزایش رضایت شما از جراحی می‌شود، مطالعه نظرات مراجعه‌کننده‌های سابق است که این امکان در دکترتو کلینیک فراهم شده است.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   تحقیقات جدید جالب درباره چای/ حتما در این ساعت یک فنجان چای بنوشید

ماندگاری بوکال فت صورت چقدر است؟

حال که با هزینه بوکال فت صورت آشنا شده‌اید و در مورد انواع چهره‌ها مطالعه کرده‌اید، احتمالا این سوال در ذهن‌تان نقش بسته که میزان ماندگاری این جراحی چقدر است؟ دقت داشته باشید که این عمل به‌نوعی دائمی محسوب می‌شود. به همین علت تحت هیچ شرایطی (مگر برخی موارد خاص) از بابت بازگشت چربی‌های انباشته در غبغب، نگرانی نداشته باشید.

معرفی مزیت‌های بوکال فت صورت

هزینه بوکال فت صورت در سال 1403

اگر هنوز هم برای دریافت خدمات بوکال فت صورت از دکترتو کلینیک تردید دارید، اجازه دهید تا به برخی دیگر از مزیت‌های این جراحی بپردازیم:

  • با بوکال فت صورت، گونه‌ها گود شده و به‌نوعی کانتور می‌شود.
  • درصورتی‌که دچار اضافه‌وزن نشوید، این عمل همیشگی خواهد بود.
  • مدت‌زمان انجام این جراحی، اصلا طولانی نیست.
  • بعداز جراحی، تنها با ۳ روز استراحت کردن، دوران نقاهت شما به پایان می‌رسد.

جمع‌بندی

بوکال فت صورت یک عمل جراحی زیبایی محسوب می‌شود که امکان دریافت خدمات آن از دکترتو کلینیک امکان‌پذیر است. هزینه بوکال فت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از میان آن‌ها، می‌توانیم به میزان چربی انباشته شده و میزان زاویه درخواستی مراجعه‌کننده اشاره کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *