[ad_1]

نئوم یک منطقه تفریحی در عربستان بوده که زیبایی‌ های زیادی دارد. شما می‌ توانید در این بخش دیدنی‌ های نئوم عربستان را بیشتر بشناسد. این شهر شگفت انگیز یک مقصد گردشگری بوده که موقعیت نسبتاً مناسبی دارد و در محله‌ های مختلف آن جاذبه‌های زیادی قرار دارد.

دیدنی‌ های نئوم عربستان:

همانطور که می‌ دانید عربستانی یکی از کشورهای مهم تفریحی دنیا بوده که جاذبه‌ های زیادی دارد. شما می‌ توانید در این بخش شهر نئوم را با زیبایی‌ های فوق العاده آن بشناسید. با گشت و گذار در این شهر تجربه‌های مختلفی در اختیار شما عزیزان قرار می‌ گیرد.

مکان های دیدنی نئوم

آکویلم:

این پروژه ساحلی یکی از بزرگ ترین مجموعه‌ های ساحلی بوده و منحصر به فرد می‌ باشد. این پروژه مجلل لوکس و یک نگاه نوآورانه و آینده نگر دارد که هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. با توجه به اینکه این پروژه در دل کوه‌ ها قرار گرفته شما می‌ توانید تجربه جذابی در این نواحی داشته باشید. برای ورود به این مجموعه باید با قایق وارد شوید و کشتی‌ ها از طریق کانال‌های مخفی عبور و مرور دارند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   آشنایی با تالاب جوکندان و بهترین زمان سفر به آن

دیدنی های نئوم عربستان

گیدوری:

این خط ساحلی نیز یک مقصد مجلل بوده که با وجود بازی‌ های گلف مکان تفریحی مناسبی است. آپارتمان‌ های لوکس و ویلاهای خصوصی در این خط ساحلی قرار دارد. اگر قصد اقامت در یک منطقه نزدیک به ساحل را دارید،این مکان‌ها مناسب هستند.

منطقه تاریخی نئوم

آلانان:

یک استراحتگاه ویژه و منحصر به فرد با امکانات رفاهی که فضای داخلی و بیرونی مناسبی دارد. این مقصد تفریحی دارای چشممه های طبیعی باستانی اتاق‌ ها سوئیت‌ ها بوده که تجربه سفر ویژه‌ای را خواهید داشت.

سفر به نئوم

نورلانا:

این منطقه بهترین مقصد تفریحی برای علاقه مندان بوده و سبک زندگی سالم و ورزشی را در این نباید تجربه می‌ کنید. جدیدترین فناوری‌ ها امکانات و استانداردها در این نواحی وجود دارد. آپارتمان‌ های این مجموعه با جدیدترین فناوری‌ ها میزبان شما بوده این منطقه دارای تفریحات قایقرانی سوارکاری و غواصی هستند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   معرفی روستای بالو ارومیه و گردش در این منطقه

گردش در نئوم

اوتامو:

این جاذبه شگفت انگیز نیز در شهر نئوم توجه شما را جلب می‌ کند. یک سرگرمی جذاب و مدرن که ترکیب معماری ایده‌آلی دارد. این منطقه ۵۰ نوع گیاه زینتی و زیبا داشته که توجه شما را جلب می‌ کند. تالار بزرگ اصلی این بنا نیز مورد توجه است.

ارتفاعات نئوم

زردون:

یکی دیگر از پروژه‌ های ویژه و دیدنی‌ های شهر نئوم عربستان که یک پارک حیات وحش با کوه‌های مرتفع می‌ باشد. دریای سرخ این منطقه نیز زیبایی‌ های زیادی دارد. بازدید کنندگان می‌ توانند در سه هتل مجللی که در این منطقه ساخته شده اقامت دل‌انگیزی را تجربه کنند. شما در این منطقه محافظت شده گونه جانوری و گیاهی را مشاهده می‌ کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   دیدنی های گویلین شهری زیبا و رویایی در چین

برج های نئوم

سفر به این منطقه با تجربه‌ های ویژه همراه است. همانطور که می‌ دانید این منطقه شگفت انگیز بوده و دیدنی‌ های متنوعی دارد تلفیقی از معماری و جاذبه‌ های تاریخی را می‌ توانید در این منطقه تجربه کنید. برج‌ های مرتفع و مدرنی که در این نزدیکی مشاهده می‌ کنید، تجربه یک گشت و گذار جذاب را برای شما به ارمغان می‌ آورد.

منبع : آرگا

برچسب :

[ad_2]

Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *