قشم، یکی از جزایر جنوبی کشور است که مقصد مسافرین زیادی از سراسر ایران می باشد. جاذبه های دیدنی، طبیعت بی نظیر و مراکز خرید متعدد از دلایل محبوبیت جزیره قشم در بین گردشگران است. در این سفر شما امکان اقامت در هتل های لوکس با قیمت های پایین را دارید که باعث کاهش هزینه های سفر شما نیز می شود.

اولین قدم در تدارک سفر به قشم، اقدام به رزرو هتل جزیره قشم می باشد. باید در نظر گرفت محل اقامت شما در کنار دسترسی راحت به جاهای دیدنی و مراکز خرید قشم، محیطی دلنشین و زیبا داشته باشد و با بهترین امکانات و خدمات از شما پذیرایی کند. چنانچه در این سفر، برای انتخاب در بین هتل های قشم دچار تردید هستید، در ادامه به مقایسه هتل های لوکس قشم پرداخته شده و قیمت هر هتل را شرح دادیم و شما را در انتخابی بهتر راهنمایی می کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مقایسه هتل های لوکس قشم

نکته مهمی که باید در این مقاله در نظر داشت، این است که هتل های لوکسی در قشم نظیر هتل سورینت و هتل زیگورات قشم با توجه به معماری ویژه آنها و امکانات اختصاصی که دارند، در بین هتل های لوکس کیش منحصر به فرد خواهند بود. با این حال این هتل ها در حال ساخت می باشند و به زودی آماده پذیرش مسافران خواهند بود. در این مقاله به مقایسه هتل های لوکس قشم که در حال حاضر در حال پذیرش گردشگران هستند، پرداخته شده است.

هتل آراکتا؛ تنها هتل پنج ستاره لوکس قشم

در بین هتل های لوکس قشم، نام هتل آراکتا قشم به چشم می خورد. تنها هتل ۵ ستاره قشم است که از مهر ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در همین مدت کوتاه توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این هتل که در حال حاضر جز لوکس ترین هتل های قشم محسوب می شود امکانات ویژه نظیر کلوپ ورزش های آبی،لمکده، جاده سلامت رستوران و کافی شاپ های با فضای متمایز و ویژه را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که در سایر هتل های لوکس قشم این امکانات را ندارید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   مقایسه قوانین پروازهای داخلی و خارجی

دیزاین های متنوعی که در هر اتاق هتل آراکتا مشاهده می کنید انتخاب را برای شما سخت تر خواهد کرد. یکی از وجه تمایز های هتل آراکتا با سایر هتل های قشم می توان به جکوزی اختصاصی در برخی اتاق های هتل اشاره کرد که اگر تمایل داشته باشید خدمات VIP برایتان نیز در اتاق برای شما فراهم خواهد شد. با توجه به این موارد، هتل آراکتا قشم، تجربه بی نظیری برای یک ماه عسل رویایی برایتان به ارمغان می آورد. قیمت هتل آراکتا در شهریور ۱۴۰۳ از ۴ شبی میلیون و ۳۶۸ هزار تومان شروع می شود.

  • آدرس هتل آراکتا قشم : سام و زال ، بلوار پیامبر اعظم

هتل آتامان؛ هتلی مجلل و لوکس در قلب جزیره قشم

هتل آتامان قشم با ۵۸ واحد اقامتی در فروردین سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده است. هتل آتامان با توجه به خدمات رفاهی خوبی که در اختیار مسافرین خود قرار می دهد، قیمت پایینی دارد که از همین رو توانسته در مدت کوتاهی مسافرین زیادی را به خود جذب کند. از جمله خدمات و امکاناتی که هتل آتامان ارائه میدهند، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، اتاق مهمانی و جلسات کاری، سالن بیلیارد، اتاق ماساژ(غیر رایگان)، سالن ورزشی، خشکشویی، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی و غیره اشاره کرد. قیمت هتل آتامان قشم در شهریور ۱۴۰۳ از شبی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود.

  • آدرس هتل آتامان قشم : میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

هتل آرتا؛ نگینی درخشان در جزیره قشم

هتل آرتا که یکی از هتل های لوکس جزیره قشم به حساب می آید در سال ۱۳۹۶ با ۴۸ واحد اقامتی در هفت طبقه تاسیس شده که چشم انداز برخی از اتاق های این هتل، دریا خلیج فارس است. امکاناتی که هتل آرتا قشم در اختیار مسافرین قرار می دهد، رستوران دریایی، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، کافی شاپ، روم سرویس، ماساژ، سالن کنفرانس، لاندری، گشت تفریحی و اینترنت را می توان نام برد. یکی از مهمترین ویژگی این هتل لوکس دسترسی راحت به مراکز خرید همچون سیتی سنتر یک و دو قشم می باشد به طوری که با چند دقیقه پیاده روی خود را به این مراکز خرید میرسانید. قیمت هتل آرتا قشم در شهریور ۱۴۰۳ از شبی ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان شروع می شود.

  • آدرس هتل آرتا قشم : بلوار شهید بهشتی، روبروی منازل مسکونی علی بن ابی طالب
افزایش آگاهی و اطلاعات:   آبشار تولی نسا و زیبایی های چشم نواز آن

هتل های لوکس قشم

هتل ساحل سیمین؛ هتلی لوکس با ساحل اختصاصی در قشم

هتل ساحل سیمین در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده که در جهت بهبود ارائه خدمات در سال ۱۴۰۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به دلیل ساحل اختصاصی و وجود پلاژ های تفریحی در نزدیکی خود توانسته در بین هتل های ۴ ستاره قشم محبوبیت ویژه ای کسب کند. هتل ساحل سیمین از ۶۰ واحد اقامتی ویلایی تشکیل شده که هر کدام امکانات از امکانات کاملی برخوردار است. یکی از دلایل انتخاب این هتل توسط گردشگران، فضای سبز اطراف اتاق های هتل است که محیطی آرام با چشم انداز دل انگیز از دریا را به شما هدیه خواهد داد. از امکانات این هتل لوکس می توان به کافی شاپ، رستوران، روم سرویس، پارکینگ، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. قیمت هتل ساحل سیمین قشم در شهریور ۱۴۰۳ از شبی ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع می شود.

آدرس هتل ساحل سیمین قشم : جاده ساحلی جنوبی، روبروی غار خربس، مجتمع تفریحی اقامتی ساحل سیمین

هتل بوتیک ایرمان؛ تجربه ای بی نظیر از اقامتی مجلل در قشم

هتل بوتیک ایرمان، اولین بوتیک هتل در جزیره قشم به شمار می رود که در بهمن سال ۱۳۹۶ با ۳۸ سوئیت اقامتی زیبا کار خود را شروع کرده است. این هتل لوکس در میان محله سنتی قشم ساخته شده که طراحی فضای داخلی هتل و اتاق ها تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است. در هر طبقه از ترکیب رنگ خاص استفاده شده و طراحی طبقات با هم متفاوت است که از همین رو در بین دیگر هتل های لوکس قشم جایگاه ویژه ای دارد.

از امکانات هتل بوتیک ایرمان می توان پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، رستوران فضای باز، استخر روباز، حمام سنتی، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاهی و صندوق امانات را نام برد. قیمت هتل بوتیک ایرمان قشم از شبی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شروع می شود.

  • آدرس هتل بوتیک ایرمان قشم : نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام
افزایش آگاهی و اطلاعات:   بزرگ ترین صحرای نمک دنیا و دانستنی های جالب درباره سفر به آن

هتل ارم قشم؛ لوکس ترین هتل جزیره با چشم اندازی خیره کننده

هتل ارم به عنوان اولین هتل ۴ ستاره قشم در سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده است. این هتل در ۵ طبقه بنا شده و مجموعا ۹۶ اتاق در ۴ کلاس برای رزرو در اختیار مسافرین قرار داده است. باید این نکته را در نظر داشت که اتاق های این هتل از امکانات یکسانی برخوردار هستند و تفاوت قیمت اتاق های آن در چشم انداز و ارتفاع اتاق می باشد.

امکاناتی نظیر رستوران با ویو دریا، کافه سنتی، کافی شاپ، سالن کنفرانس، فضای اختصاصی کودکان، سالن آمفی تئاتر، پارکینگ، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد و تاکسی سرویس در این هتل برای رفاه حال مسافرین قرار داده شده است.قیمت رزرو از هتل ارم قشم در شهریور ۱۴۰۳ از شبی ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان شروع می شود که در مقایسه با سایر هتل های لوکس قشم با توجه به امکاناتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.

  • آدرس هتل ارم قشم : بلوار آزادگان، روبروی شیلات

هتل ارم قشم

کلام پایانی

در این مقاله هتل های لوکس قشم را همراه امکانات و قیمت حدودی شرح دادیم. با توجه به اطلاعات ارائه شده باید دانست هر هتل با ویژگی های منحصر به فرد خود، تجربه ای متفاوت و دلنشین را در سفر به جزیره قشم برای شما به ارمغان می آورند. در بین گزینه های زیادی که پیش رو دارید، انتخاب بهترین هتل بستگی به نیاز ها، سلیقه و بودجه شما دارد اما هر کدام از هتل های لوکس جزیره قشم می تواند اقامتی خاطره انگیز را به شما هدیه دهد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *