کاخ گارنیه در پاریس یکی از مجموعه کاخ‌ های سلطنتی دنیا بوده که زیبایی‌ های زیادی دارد. شما می‌ توانید در این بخش با ویژگی‌ های زیادی از این کاخ آشنا شوید.

دیدنی کاخ گارنیه

معرفی کاخ گارنیه:

در قلب پاریس می‌ توانید کاخی مشاهده کنید که توجه شما را جلب می‌ کند. همانطور که می‌ دانید پاریس شهری مجلل با دیدنی‌ های بی‌ شمار بوده با وجود جاذبه‌ های تاریخی و مجلل خود سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌ کند. شکوهی که در هر یک از بخش‌ های معماری این منطقه مشاهده می‌ کنید برای شما نیز جذاب خواهد بود.

معماری کاخ گارنیه

یکی از قسمت‌ هایی که در این کاخ و تالار آن می‌ بینید، تالار اپرا بوده که با معماری مجلل خود توجه شما را جلب می‌ کند. اپرای گارنیه از اواخر قرن نوزدهم بنا شده است. اپرا نمادی از شکوه و جلال امپراتوری ناپلئون سوم بوده و بنا به خواست او انجام شده است. بعد از برگزاری یک نمایش بزرگ در این تالار در مقابل ناپلئون چارز گارنیه یکی از طراحانی بوده که طراحی معماری او برای این کاخ مورد قبول واقع شده است.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   جزیره سیری هرمزگان و شناخت جاذبه های آن برای گردشگران

نمای بیرونی و درونی این اپرا شامل ویژگی‌ های مختلفی می‌ باشد. تابلوی نقاشی که بر روی بوم‌ های آن طرح و نقش‌ های مختلفی دیده می‌ شود. از جذابیت‌ های این مجموعه به شمار می‌ آید. هزاران انعکاس نور در این بنا می‌ تواند توجه شما را جلب کند. نقاشی‌ های دیواری و طراحی راه پله ها نیز قسمت دیگری از زیبایی‌ های این بنا هستند.

کاخ گارنیه

با ورود به بنا  کریستال ها و لوسترهای مجلل مشاهده می‌ کنید که زیبایی بنا را دو چندان می‌ کنند. مجسمه‌ های نفیس و ستون های شکوهمند از دیگر قسمت‌ های این بنا هستند. فضای تماشایی و مجللی که در این بنا مشاهده می‌ کنید، بسیار تماشایی است.

راهنمای بازدید از مجموعه:

برای بازدید از این سازه شکوهمند می‌ توانید به نزدیک‌ ترین ایستگاه مترو رفته و از خطوط ۲ و ۸ استفاده کنید. ساعت بازدید از این مجموعه نیز از شنبه تا دوشنبه ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر می‌ باشد، شما برای بازدید از این مجموعه باید بلیط تهیه کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   مزیت بیمه مسافرتی چیست؟ در چه مواقعی از بیمه مسافرتی خسارت بگیریم؟

این کاخ که به عنوان اپرای گارنیه نیز شهرت زیادی دارد. با وجود معماری مجلل خود بسیار تماشایی می‌ باشد، بسیاری از افرادی که علاقه مند به معماری‌ های باستانی و سلطنتی هستند، علاقه زیادی به تماشای این گونه سازه‌ ها دارند.

تماشای کاخ گارنیه

حتی خیلی از افراد با تماشای این سازه‌ها الهام معماری داشته و برای معماری‌ های خود از این الگوها استفاده می‌ کنند. قسمت‌ های از کاخ گارنیه فرانسه با ویژگی های خود جالب توجه هستند.

قسمت‌ های مختلف مجموعه:

در بخش‌ های مختلفی از این مجموعه نیز می‌ توانید با سازه‌ های مختلفی روبرو شوید. سالن اپرا گرانده، اسکیلیه، کتابخانه اپرا؛ موزه اپرا، لابی اپرا فروشگاه سوغات و غیره از مهم ترین قسمت‌ های این مجموعه به شمار می‌ آید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   قلعه حیدرآباد خاش و جاذبه های این قلعه تاریخی

قلب تپنده این مجموعه سالن اپرا بوده که با وجود لوسترهای کریستالی خود و معماری‌ های طلایی درخشانی زیادی دارد. با عبور از راه پله‌ های این مجموعه می‌ توانید زیبایی‌ های زیادی را مشاهده کنید.

کتابخانه اپرا نیز مجموعه عظیم دیگر بوده که از وجود آن لذت می‌ برید. لابی اپرا نیز قسمت دیگری از این مجموعه بوده که توجه شما را جلب می‌ کند. در پشت بام این مجموعه که یکی دیگر از قسمت‌ های آن بوده شما می‌ توانید چشم انداز پاریس را در مقابل خود مشاهده کنید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *