توکیو شهر دیدنی با زیبایی‌ های بی‌ شمار خود بوده که علاقه مندان زیادی دارد. شما عزیزان می‌ توانید در این بخش با معبد سنسوجی که یکی از دیدنی‌ های این شهر به شمار می‌ آید، آشنا شوید.

عبادتگاه باشکوه سنسوجی

معرفی معبد سنسوجی:

این معبد با شگفتی‌ های خود در قلب آسا کوسا واقع شده است. معبدی که مقصد گردشگران بی شماری بوده و زیبایی‌های زیادی دارد. با توجه به اینکه توکیو یکی از مدرن‌ ترین مراکز دنیا بوده شما با وجود این معبد می‌ توانید تلفیقی از معماری باستانی و مدرن را مشاهده کنید. مکان های دیدنی توکیو جذابیت های زیادی داشته و این معبد یکی از این دیدنی ها است.

معبد سنسوجی

چرا باید از این معبد دیدن کنیم؟

دلایل زیادی برای بازدید از این معبد وجود دارد. مهم ترین عنوان وجود یک معماری برجسته و طلایی در این سازه می‌ باشد، معماری که نشان دهنده شکوه امپراتوری‌ها است. همچنین این بد میزبان رویدادها و اتفاقات شگفت‌ انگیزی بوده به همین دلیل مراسم‌ های متنوعی در آن برگزار می‌ شود که برای بازدیدکنندگان جذابیت خواهد داشت.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   آبشار تولی نسا و زیبایی های چشم نواز آن

در میان دروازه‌ های معبد نیز بازارهای سنتی و قدیمی وجود داشته که در نوع خود شگفت انگیز بوده و می‌ توانید از نزدیک آنها را مشاهده بکنید.

معبد قدیمی سنسوجی

بررسی تاریخچه معبد:

با گذر به تاریخچه این بنا می‌ توانید با شگفتی‌ های بیشتری از آن مواجه شوید. تاریخچه ساخت این بنا به دو برادر باز می‌ گردد که در حین کار خود با مجسمه کانون روبرو می‌ شوند و تصمیم می‌ گیرند تا مجسمه را به درون روستا ببرند و فرماندار تصمیم می‌ گیرد تا خانه خود را بازسازی کرده و آن را به یک عبادتگاهی برای این مجسمه تبدیل بکند.

بررسی معماری معبد:

با بررسی کردن قسمت‌ های مختلفی از این معبد می‌ توانید به شگفتی‌ های بیشتری از آن پی ببرید. در بازی اصلی این بنا در سال ۱۷۲۷ بنا شده است. پلاک برنزی که در این بنا مشاهده می‌ کنید، شامل نام تمام نفراتی بوده که در ساخت این بنا مشارکت داشتند. در حیات اصلی این بنا یک درخت وجود دارد که بعد از بمب‌ های هوایی هنوز ریشه‌ های جوانی از این درخت وجود دارد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   مهاجرت از طریق پناهندگی چه خطراتی دارد؟

بنای سنسوجی

یکی از شگفتی‌ هایی که با آن روبرو خواهید شد، وجود فستیوال‌ های متعدد بوده که در این مجموعه برگزار می‌ شود. این فستیوال‌ ها شهرت زیادی داشته و می‌ تواند توجه شما را نیز جلب کند.

این بنا یک بنای مجلل بودایی بوده و به شکل یک فانوس بزرگ کاغذی رنگ شده نشان داده می‌ شود. با لامپ‌ هایی که دور تا دور بنا به کار رفته‌ اند شکوه آن دو چندان می‌ شود. معبد سنسوجی یکی از معبدهای بی‌ نظیر با معماری‌ های ویژه خود بوده که توجه علاقه مندان زیادی را جلب می‌ کند.

همانطور که در بنا مشاهده می‌ کنید، این معبد با ترکیب رنگ‌ های قرمز تیره و مشکی یک شکوه و جلال ویژه‌ ای دارد. همانطور که اشاره شد، لامپ‌ های به کار رفته در این بنا موجب نورانی شدن آن شده و جلوه آن را دو چندان می‌ کند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   دیدنی های قبرس جنوبی و جاذبه های معروف آن

ساختمان سنسوجی

مغازه‌ هایی که در اطراف این بنا دایر بوده موجب شده تا شما گشت و گذارهای بیشتری داشته باشید. دروازه‌ هایی که در اطراف این برنامه مشاهده می‌ کنید، تردد را از مسیرهای مختلف برای شما راحت‌ تر می‌ کند.

بازدید از این بنا ۲۴ ساعته برای عموم آزاد بوده و نیاز به پرداخت هزینه‌ ای ندارید. شما روزانه از ساعت ۶ صبح تا ۵ بعد از ظهر می‌توانید از این مجموعه دیدن کنید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *