[ad_1]

روستای زرنان زنجان یکی از روستاهای تفریحی با اقامتگاه‌ های بوم گردی بوده که توجه شما را به خود جلب می‌ کند. این روستا طبیعت بک و سرسبزی دارد و با وجود شرایط آب و هوای معتدل آن شما امکان اسکان در این نواحی را خواهید داشت.

دیدنی روستای زرنان

معرفی روستای زرنان زنجان:

این روستا از توابع زنجان بوده و در فاصله ۱۶ کیلومتری زنجان قرار دارد. روستایی که به دلیل پخت نان‌ های زرد رنگ خود شهرت یافته است. این روستا از  این روستا جمعیت نسبتاً زیادی داشته و مردمان آن به دامداری کشاورزی مشغول هستند. این نواحی از دیدنی های زنجان می باشد.

 

در سفر به این نواحی تجربه‌ های جذابی خواهید داشت. این منطقه با وجود غذاهای محلی خود مانند نان‌ های محلی کشک و بادمجون آبگوشت محلی و آش‌ های محلی مکان مناسبی برای تفریح و گردش است. شما می‌ توانید برای ساعاتی تجربه یک زندگی محلی ساده را داشته باشید و فرهنگ مردمان این نواحی را از نزدیک تجربه کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   شرایط و مدارک مورد نیاز برای گرفتن کارت تور لیدری

دیدنی های روستای زرنان

جاذبه‌ های دیدنی روستا:

برای سفر به این نواحی جاذبه‌ های زیادی پیش روی شما علاقه مندان قرار دارد. موزه رختشویخانه، بازار زنجا،ن مسجد جامع زنجان، آبشار شارشار، پیست اسکی پاپایی و غیره از نزدیک به این روستا هستند که شما علاقه مندان می‌ توانید از جذابیت‌ های این مکان‌ ها دیدن کنید.

این روستا دارای جاذبه‌ های تاریخی نیز می‌ باشد. شما می‌ توانید خانه‌ های قدیمی که بخش مهمی از فرهنگ و تاریخ این روستا هستند را از نزدیک مشاهده کنید. با معرفی مکان های دیدنی زنجان می توانید تفریحات بیشتری از این نواحی را بشناسید.

روستای زرنان زنجان

پل میربهاالدین:

این پل در فاصله ۲۱ کیلومتری از این روستا قرار دارد و بر روی رودخانه این روستا واقع شده است. این پول متعلق به دوران قاجار بوده و یک پل کهنه و قدیمی است که از معماری آن دیدن می‌ کنید. در نمای درونی این بنا بزرگترین طاق بوده و دارای خوشنویسی‌ های قدیمی است. مصالحی که در این پل به کار رفته‌ اند آجر بوده و طول این پل به ۱۰۰ متر می رسد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   کلیسای سنت ویتوس پراگ و دیدنی های آن

این پل دارای سه دهانه با طاق هشتی بوده و دهانه میانی این پر نیز ۱۴ متر پهنا دارد. روی پایه‌ های این بنای تاریخی پل سردار نیز با معماری خود مورد توجه قرار می‌ گیرد.

سفر به روستای زرنان

بهترین زمان برای سفر به روستا:

سفر به این منطقه روستایی در فصل‌ های مختلف اسرار دارای جذابیت بوده و شما می‌ توانید از زیبایی‌ های آن دیدن کنید. در فصل بهار این منطقه شرایط آب و هوایی معتدلی داشته و طبیعت آن نیز بسیار بکرتر است.

اقامتگاه‌ های بوم گردی روستا:

روستای زرنان زنجان یک مجموعه تفریحی زیبا بوده که دارای اقامتگاه‌ های بوم گردی است. این اقامتگاه‌ های بوم گردی جذابیت‌های زیادی دارند و شما از امتیازهای آن استفاده می‌ کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   معرفی جزیره کوکونات و دیدنی های آن

روستای زرنان زنجان یک مجموعه تفریحی زیبا بوده که دارای اقامتگاه‌ های بوم گردی است. این اقامتگاه‌ های بوم گردی جذابیت‌ های زیادی دارند و شما از امتیازهای آن استفاده می‌ کنید. این اقامتگاه بوم گردی خانه‌ های محلی با امتیازهای مناسب بوده که تجربه زندگی روستایی را برای شما به ارمغان می‌ آورند.

منبع : آرگا

برچسب :

[ad_2]

Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *