پس از بررسی آمارهای مختلف می‌توان به این موضوع پی برد که بسیاری از ایرانیان برای سفر به نقاط مختلف در این ماه اقدام می‌کنند و ترددها در این زمان بسیار بالا است. همچنین در بررسی آمارهای مربوط به سفرهای نوروزی این مسئله بسیار مشهود است. سفر در ماه شهریور تنها به شهرهای داخلی معطوف نمی‌شود، بلکه بسیاری از افراد کشورهای دیگر را برای این اقدام برمی‌گزینند. یکی از این شهرها آنتالیا بوده که همواره بسیاری از هموطنان با بلیط هواپیما آنتالیا و انتخاب تور مناسب، به این مقصد زیبا سفر می‌کنند. در نظر داشته باشید به سبب همین استقبال، بلیط آنتالیا همواره در بازه زمانی کوتاهی به اتمام می‌رسد.

محبوب ‌ترین شهرها برای سفر ایرانیان در شهریور

معرفی محبوب ‌ترین شهرها برای سفر در شهریور ماه

شهرهای بسیاری در اطراف ایران وجود دارند که به‌دلیل داشتن جذابیت‌های بسیار و آب‌وهوای مطلوب، همواره در آخرین ماه فصل تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرند. شما می‌توانید برای رفتن به یک سفر مهیج و تکرارنشدنی، برای تهیه بلیط هواپیما آنتالیا، بالی، قبرس و… اقدام نمایید و از جاذبه‌های مثال‌زدنی آن‌ها لذت ببرید. در ادامه به محبوب‌ترین شهرها برای سفر اشاره می‌کنیم.

آنتالیا

یکی از جذاب‌ترین شهرها برای سفر در شهریور ماه، آنتالیا است؛ چراکه به‌دلیل نزدیکی به ایران می‌توانید بلیط هواپیمای این شهر را با قیمت مناسب تهیه نمایید. وجود جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیار مانند موزه باستان‌شناسی آنتالیا، دروازه هاردیان، ساحل لارا، شهر باستانی ترمسوس و… باعث شده تا در سفر خود را شگفتی‌های بسیاری مواجه شوید و گذر زمان را احساس نکنید. علاوه‌بر آن فستیوال‌های متنوعی در این شهر برگزار می‌شوند که همواره مورد استقبال قرار می‌گیرند و سرگرمی‌های مختلفی را خلق می‌کنند.

محبوب ‌ترین شهرها برای سفر ایرانیان در شهریور

بالی

منطقه بالی در اندونزی نیز به یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی در سراسر دنیا تبدیل شده است. زیبایی‌های منحصربه‌فرد این منطقه شما را محسور خود می‌کنند و رود‌ها، آبشارها و شالیزهای پلکانی برنج شما را با شگفتی‌های بی‌نظیری آشنا می‌سازند. درواقع بالی به مزارع پلکانی کشت برنج شهرت یافته و که معمولاً می‌توانید این منظره شگفت‌انگیز را در میان کاندیداسا و آملاپورا به نظاره بنشینید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   کلیسای نوتردام دو هوی رونشان با معماری جذاب

مراکش

مراکش به‌عنوان یکی از مناطق بسیار مناسب برای سفر شهریور ماه، همواره میزبان مسافران بسیاری است. باتوجه به موقعیت جغرافیایی مراکش که در آفریقای شمالی قرار گرفته و اسپانیا و همچنین تنگه معروف جبل‌الطارق در شمال این منطقه قرار دارند، در سفر به این کشور می‌توانید با شگفتی‌های بسیاری روبه‌رو شوید. در سفر به این منطقه، جذابیت‌هایی چون تاریخ باستانی و بافت قدیمی و تاریخی را مشاهده می‌کنید که شما شگفت‌زده خواهند کرد. پایتخت مراکش یعنی شهر کازابلانکا در میان مسافران شهرت بسیاری دارد. مراکش به عروس آفریقا معروف بوده و با آب‌وهوای معتدل خود می‌تواند پذیرای بسیاری از افراد باشد.

گرجستان

از کشورهای اطراف که همواره به‌عنوان مقصد سفر ایرانیان در ماه شهریور برگزیده می‌شود، گرجستان است. درواقع در کنار بلیط هواپیما آنتالیا، شما می‌توانید به‌عنوان انتخاب دوم، برای تهیه بلیط گرجستان نیز اقدام نمایید و با در نظر داشتن بودجه‌ای معقول به این کشور سفر کنید. این کشور به‌دلیل برخورداری از آب‌وهوای بسیار مساعد و باران‌های بسیار زیاد، دارای طبیعت منحصربه‌فردی بوده و هرساله میزبان بسیاری از ایرانیان است. در این سفر شما می‌توانید حمام‌های گوگردی، مساجد و کلیساهای مختلفی را به نظاره بنشینید و خود را به بازدید از شگفتی‌ها دعوت کنید.

مالدیو

مالدیو که در جنوب آسیا قرار داشته و از صدها جزیره تشکیل شده، به‌عنوان یکی از بهترین موقعیت‌ها برای سفر در شهریور ماه شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که همانند بلیط هواپیما آنتالیا، تهیه این بلیط نیز در این ماه با چالش اتمام زود هنگام مواجه است؛ در نتیجه لازم است تا در بازه زمانی طولانی برای این مهم اقدام نمایید و بلیط خود را رزرو کنید. سواحل مرجانی، انواع ماهی و صدف و همچنین جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و زندگی شبانه این کشور همه را مسحور و مجذوب خود می‌کنند و چشم‌ها را می‌نوازند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   پارک جنگلی زرقان و امکانات و تفریحات آن

ارمنستان

ارمنستان که در شمال کشور واقع شده، با جاذبه‌های تاریخی و تفریحی خود همواره میزبان بسیاری از هموطنان است. برای تجربه یک سفر اقتصادی می‌توانید به ارمنستان رفته و از فرهنگ و تاریخ غنی این کشور لذت ببرید. در کوچه پس کوچه‌های این کشور می‌توانید تاریخ را ورق بزنید و از برخورد با مردم خونگرم این دیار بهره‌مند شوید. شما می‌توانید از غذاهای لذیذ آن میل کنید و همه لذت‌های یک سفر به‌یادماندنی را در ارمنستان تجربه نمایید. تهیه بلیط ارمنستان در شهریور ماه نیز همانند بلیط هواپیما آنتالیا و گرجستان با چالش به اتمام رسیدن در سریع‌ترین زمان مواجه است.

مسکو

اگر علاقه‌مند هستید تا در یک شهر پرجمعیت حضور داشته باشید، می‌توانید به مسکو سفر کنید. مسکو با ۱۱ میلیون جمعیت به‌عنوان یکی از شلوغ‌ترین شهرها شناخته می‌شود. در این شهر شما می‌توانید به میدان سرخ مسکو، کاخ کرملین، مقبره لنین و… بروید و زیبایی‌های شگفت‌انگیز آن‌ها را نظاره‌گر باشید. در زمان حضور در این شهر، می‌توانید بزرگ‌ترین سالن آمفی تئاتر دنیا یا گران‌ترین فنجان قهوه دنیا را مشاهده نمایید. حضور در این شهر تاریخی می‌توانید درس‌هایی را برای شما بازگو کند و شما را در دل اتفاقات کهن غرق نماید؛ فارق از گذر زمان.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   چطور می توانیم ویزای کره جنوبی را دریافت کنیم؟

استانبول

استانبول در کنار آنتالیا به‌عنوان مقصدی پرطرفدار در ترکیه شناخته می‌شود. این شهر با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و مراکز خرید بسیاری همواره میزبان بسیاری از ایرانیان است. شما در این کلان‌شهر تاریخی با شگفتی‌های کشور ترکیه آشنا خواهید شد. وجود مسجد آیاصوفیه و رنگ‌های زیبا و سرزنده در سطح شهر سبب می‌گردند تا چشم‌های شما به این شهر خیره شوند. رفتن به رستوران‌ها و کافه‌های متنوع و رنگارنگ و همچنین زندگی شبانه پرجنب‌وجوش می‌تواند یکی از تجربه‌های بسیار شگفت‌انگیز برای شما باشد.

محبوب ‌ترین شهرها برای سفر ایرانیان در شهریور

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین موضوعات برای سفر در شهریور ماه، تهیه بلیط هواپیما است. درواقع به‌دلیل استقبال بسیاری از افراد برای سفر در این بازه زمانی، شما باید با برنامه‌ریزی مناسب از مدت‌ها قبل برای تهیه بلیط هواپیما آنتالیا یا دیگر مقاصد مورد نظر اقدام نمایید. معمولاً ظرفیت تورهای مسافربری یا بلیط‌های هواپیما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام می‌رسد؛ اما در بسیاری از مواقع می‌توانید از تخفیف‌ها و بلیط‌های لحظه آخری بهره ببرید. به‌طور کلی مقاصد پرطرفدار برای سفر در شهریور ماه استانبول، قبرس، بالی، آنتالیا و… هستند.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *