عضو لیست شورای ائتلاف فرهنگیان مطرح کرد:

asdasd


لعیا جعفری، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، از لیست شورای ائتلاف فرهنگیان، با کد انتخابی 2963، دارای مدرک دکترای روان شناسی و با سابقه 27 سال خدمت در آموزش و پرورش.

به گزارش بپزنپز، لعیا جعفری گفت: با شعار مبارزه با شعارهای دروغین برخی مسئولان، مبارزه با قاچاق و رانت به مجلس شورای اسلامی ورود خواهم کرد و همچنین پیگیری معیشت و رفاه مردم، دفاع از قشر زحمتکش کارگر از کلیدی‌ترین برنامه‌ها در صورت ورود به محلس است.

وی گفت: به عنوان یک بانوی فرهنگی و فعال در حوزه اجرایی، تعلیم و تربیت و مشاوره می‌توانم در مجلس مفید باشم و در راستای حفظ حقوق مردم تلاش و کوشش کنم.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   راهنمای تردد در پیاده‌روی اربعین-مجله بپز نپز

گزینش معلمان

جعفری ادامه داد: اگر توفیق ورود به مجلس و نمایندگی مردم را داشته باشم، حتما در کمسیون آموزش، اقدامات موثری در جهت تالیف کتب درسی، معیشت معلمان، ساماندهی نیروی انسانی و گزینش معلمان انجام خواهم داد چرا که در صورت ورود نیروی انسانی و معلمان و مسئولان ناکارآمد به آموزش و پرورش، دانش آموزان ناکارآمد پرورش خواهند یافت.

مشارکت زنان

این نامزد انتخابات شورای اسلامی افزود: زنان هم به اندازه مردان می‌توانند در جامعه تاثیر بگذارند و مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید فرصت‌های بیشتری برای مشارکت زنان در حوزه‌های مدیریتی کلان ایجاد کنند.

معیشت کارگران

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه کارگری با مشکلاتی در زندگی و معیشت خود مواجه بوده‌اند، در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی، برای احقاق حقوق آنان تلاش خواهم کرد و پیگیر حل مشکلات بیمه آنان نیز خواهم بود.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد-مجله بپز نپز

جعفری در پایان اظهار داشت: از مردم شریف و قهرمان ایران درخواست دارم در انتخابات شرکت کنند چرا که با مشارکت، سرنوشت خود را انتخاب می‌کنند و اجازه دخالت به بیگانگان را نمی‌دهند.

انتهای پیام/





نرم افزار موبایل بپزنپز

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *