اگر قصد مهاجرت دارید، می‌ توانید در این بخش شرایط مهاجرت با حیوان خانگی و مطالعه کنید. این نوع مهاجرت‌ ها دارای شرایطی بوده که در این بخش بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

مهاجرت با حیوان

شرایط مهاجرت با حیوان خانگی چیست؟

یکی از مهم ترین شرایطی که برای این مهاجرت باید داشته باشید، این است که تاییدیه دامپزشکی و سلامت حیوان خانگی خود را باید حتماً داشته باشید. در غیر این صورت شما امکان مهاجرت را نخواهید داشت. در ابتدا تعداد آزمایش از حیوان خانگی شما دریافت می‌ شود که تایید کننده سلامت او بوده و از این طریق می‌ توانید، اقدام به مهاجرت کنید.

بدون این نامه شما امکان سفر نخواهید داشت. شما همچنین باید زمان را نیز در نظر بگیرید. این به این معنی است که شش ماه قبل از مهاجرت خود باید به دنبال دریافت تاییدیه سلامت باشید. در صورتی که این زمان طولانی‌ تر باشد، مجدد باید اقدام کنید. در واقع آزمایشاتی که انجام می‌ دهید باید آزمایشات جدیدی باشد که تایید کننده سلامت حیوان خانگی شما هستند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   بازدید از دره چورستان و زیبایی های آن

نوع و نژاد حیوان:

نژاد حیوان خانگی شما نیز عامل تعیین کننده دیگر بوده که به آن توجه می‌ شود. به عنوان مثال برخی از نژاد حیوانات به زودی دچار تغییر و تحولات می‌ شوند. یعنی ممکن است، در مدت زمان کوتاهی بیمار شده به همین دلیل این نوع نژادها امکان مهاجرت ندارند. برخی از نژادها نیز به دلیل شرایط جوی هواپیمایی ممکن است، سلامت آنها دچار خطر شود و به همین دلیل است که امکان پرواز برای این حیوانات وجود ندارد.

پاسپورت حیوان خانگی

آیا حیوانات نیز نیاز به پاسپورت دارند؟

در واقع حیوانات دارای یک گذرنامه هستند که نشان دهنده تایید سلامت آنها می‌ باشد. باید واکسن مورد نیاز حیوان خانگی خود را به موقع دریافت کنید. بدون گذرنامه حیوان خانگی شما نمی‌ تواند به کشوری مهاجرت کند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   نگاهی به معروف ترین موزه های آمریکا

رزرو کردن بلیط:

مورد دیگر پرداخت کردن هزینه برای سفر است. شما باید برای حیوان خانگی خود نیز یک بلیط تهیه کنید که این موضوع یعنی پرداخت هزینه برای سفر می باشد.

حمل حیوان با توجه به وزن:

وزن نیز یکی دیگر از شاخص‌ های تعیین کننده برای مهاجرت با حیوان خانگی است. اگر وزن حیوان شما بیشتر از ۱۲ کیلوگرم باشد، باید در قسمت باربری او را حمل کنید. این مورد در واقع برای حیواناتی است که وزن بیشتر از ۱۲ کیلوگرم دارند.

مهاجرت با حوان خانگی

مدارک مورد نیاز برای خروج:

برای خروج شما نیاز به مدارک دارید که این مدارک شامل موارد زیر هستند و در صورتی که نقص مدارک داشته باشید، ممکن است با مشکل مواجه شوید. این مدارک نیز شامل مدارک مربوط به حیوان و خود شما است.

  • اصل گذرنامه مهاجر و کپی آن
    دفترچه بهداشت و کپی آن
    گواهی سلامت دامپزشکی
    کارت میکروچیپ برای پرندگان
    برگه واکسیناسیون
    فیش واریزی حیوانات
    تست خون
    گذرنامه و شناسنامه
افزایش آگاهی و اطلاعات:   معرفی روستای استاد و جاذبه های آن

در این میان بهتر است به برخی از نکات در زمان مهاجرت اشاره کنیم. تعداد حیواناتی که می‌ توانیم با خود حمل کنید. بسته به نوع حیوانات متفاوت می‌ شود. به عنوان مثال شما ۱۰ قلاده پرنده و یک قلاده سگ و یک قلاده گربه می‌ توانید به همراه داشته باشید. برای سایر حیوانات نیز این متفاوت خواهد بود.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *