[ad_1]

گندم برشته یک نوع میان وعده مقوی و فوق العاده بوده که شما می توانید در این بخش با نحوه تهیه آن آشنا شوید. طرز تهیه گندم برشته در این بخش قرار داده شده است که مطالعه خواهید کرد.

برای داشتن یک میان وعده فوق العاده خوشمزه می توایند در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه پاپ کورن و گندم بو داده با طعم های فوق العاده نیز در لینک قرار داده شده است.

طرز تهیه گندم برشته

مواد اولیه:

  • گندم:  ۲ پیمانه
  • نمک: نصف قاشق چای خوری
  • شیر: ۱ لیوان
  • روغن مایع یا کره: ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه گندم برشته:

تهیه این نوع گندم ساده بوده و به عنوان یک میان وعده پر خاصیت برای شما استفاده می شود. شما می توانید ابتدا گندم ها را پاک کرده و به خوبی بشویید.

بعد از اینکه روی یک پارچه نخی پهن کرده و بعد از اینکه آب اضافی آن کشیده شد، باید درون ظرفی بریزید و کنار بگذارید. اگر می خواهید یک گندم برشته نرم داشته باشید، باید گندم را چند ساعتی در آب خیس کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   طرز تهیه آش بلغور

مواد گندم برشته شور

بعد از آن باید گندم را آبکش کرده و درون ظرفی دیگر شیر را روی آن بریزید. گندم باید به مدت ۲۴ ساعت درون شیر باقی‌ بماند. گندم را از درون شیر برداشته و بعد از کشیده شدن آب اضافی آن باید گندم را درون روغن سرخ کنید.

درون تابه ای روغن ریخته و بعد از داغ شدن باید گندم ها را درون آن بریزید. با حرارت ملایم گندم ها را تفت داده و زمان دهید تا گندم برشته شود. کمی نمک به آن اضافه نمایید تا کمی گندم ها مزه دار شود.

شما با این رسپی می توانید یک میان وعده فوق العاده و خوشمزه داشته باشید. در صورت دلخواه می توانید از پودر قند به جای نمک استفاده کنید که طعم شیرینی داشته باشد و یک گندمک شیرین برای کودکان داشته باشید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   رفع خستگی با کنجد

طرز تهیه گندم برشته را با این شیوه می توانید، تهیه کنید. شما می توانید رسپی دیگری برای این گندم برشته داشته باشید. این گندم خواص زیادی داشته و برای کودکان نیز غذا و میان وعده فوق العاده مناسبی می باشد که می توانید لذت ببرید. این گندم برای رشد و تغذیه کودکان گزینه مناسبی خواهد بود.

گندم برشته

این گندمک سالم و مقوی بوده و دارای مواد افزودنی نیست. تقویت این گندمک برشته شده برای کودکان نیز زیاد است. شما می توانید از گندمک ها را در کنار کشمش و دیگر خشکبار مخلوط کرده و استفاده نمایید. ترکیب این گندم با استفاده از گردو و … نیز ترکیب فوق العاده می باشد که لذت می برید.

طعم و مزه این نوع گندم عالی است و شما می توانید با این رسپی یک میان وعده ویژه و عالی داشته باشید. شما می توانید یک گندم بو داده فوق العاده داشته باشید که هم خواص زیادی داشته و هم طعم فوق العاده ای دارد. شما می توانید با رسپی پاپ کورن های شکلاتی و فلفلی نیز آشنا شوید. این رسپی را می توانید برای تهیه انواع گندم بو داده نیز استفاده کنید و از طعم ان لذت ببرید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   طرز تهیه آسان مینی پیتزا کینوا

منبع : آرگا

برچسب :

[ad_2]

Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *