قهوه تایلندی یک نوع نوشیدنی ویژه بوده که می‌ توانید برای وعده‌ های مختلف تهیه کنید. شما می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه قهوه تایلندی ویژه آشنا شوید.

نحوه تهیه قهوه تایلندی کافی شاپی:

اگر دلتان می‌ خواهد، یک نوشیدنی متفاوت را تجربه کنید، در این بخش با رسپی ساده این نوشیدنی تایلندی همراه ما باشید. طرز تهیه قهوه نارگیلی را می توانید در لینک مطالعه کنید.

طرز تهیه قهوه تایلندی

مواد اولیه:

  • اسپرسو: ۱ تا ۲ شات
  • شکر: ۱ قاشق غذاخوری
  • پودر هل: ۱ چهارم قاشق چای خوری
  • خامه یا شیر فرم گرفته: ۲ فنجان
  • عصاره بادام: ۱ چهارم قاشق چای خوری

طرز تهیه قهوه تایلندی:

این قهوه به سادگی و در چند گام تهیه می‌ شود. شما می‌ توانید برای آماده کردن این قهوه دو شات اسپرسو تهیه کنید. برای آماده کردن اسپرسو نیز می‌ توانید به شیوه‌ های مختلفی عمل نمایید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   طرز تهیه سالاد کینوا و کاهوپیچ

ابتدا باید پودر هل و سیروپ بادام را با یکدیگر ترکیب کنید، به همراه شکر و مقداری خامه درون ظرفی ریخته و به خوبی هم بزنید. مواد یکدست شده را روی حرارت ملایم قرار داده تا باز شود. در این بخش می‌ توانید با استفاده از موکاپات اسپرسو خود را آماده کنید.

قهوه تایلندی

در مرحله بعدی نیز مواد آماده شده را باید درون فنجانی ریخته و روی آن اسپرسو را به آرامی بریزید. شما می‌ توانید در مرحله آخر تکه یخ به نوشیدنی اضافه کنید. همچنین می‌ توانید این نوشیدنی را به روش گرم سرو کنید، که کاملاً سلیقه‌ای می‌ باشد.

طرز تهیه قهوه تایلندی به همین سادگی بوده و شما می‌ توانید با این دستور ساده یک نوشیدنی ویژه کافی شاپی داشته باشید. این نوشیدنی در منوی کافی شاپ ها نیز وجود دارد. در روزهای گرم تابستان این نوشیدنی با تکه‌ های یخ بسیار فوق العاده می‌ باشد. شما می‌ توانید برای تزیین لیوان سرو نیز از شیر پر چرب فوم‌ دار یا خامه فرم گرفته نیز استفاده کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   ۱۲ نوع طرز تهیه غذای بدون برنج؛ آموزش مرحله به مرحله

نکات تکمیلی تهیه:

در آماده کردن این نوشیدنی یک سری نکات تکمیلی وجود داشته که بهتر است، به آن توجه داشته باشید. برای اینکه یک نوشیدنی عالی را داشته بهتر است، از دستگاه قهوه ساز برای گرفتن عصاره قهوه استفاده کنید.

دستور تهیه قهوه تایلندی

برای آماده کردن فوم شیرینی شما کافی است، تا مقداری شیر را روی حرارت گذاشته و به آن مقداری خامه اضافه کنید. مواد را با استفاده از همزن برقی به خوبی ترکیب کرده تا شکل دلخواه را به دست آورد. شما همچنین می‌ توانید از خامه فرم گرفته آماده شده و فرم شیر آماده نیز استفاده نمایید.

چربی این نوشیدنی ۴ گرم و کالری آن ۱۱۵ می‌ باشد. یک نوشیدنی رژیمی مقوی که حتی به سرحال‌ تر شدن شما در فصل و میان وعده‌های مختلف نیز کمک می‌ کند. شما می‌ توانید این نوشیدنی را در کنار کیک شکلاتی نیز سرو کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   2024-02-12 14:33:10

در صورتی  که به این نوشیدنی مقداری بستنی و یخ اضافه کنید، یک آیس کافی تایلندی دارید که نوشیدنی مناسبی برای پذیرایی شما خواهد بود. این نوشیدنی ویژه در منوی کافی شاپی نیز طرفداران زیادی دارد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *