یکی از سس‌ های طعم دهنده ویژه که می‌ توانید برای غذاهای فست فودی استفاده کنید، سس سیر بوده شما می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه سس کره سیر ویژه آشنا شوید. این سس طعم فوق‌ العاده‌ای دارد.

برای اینکه یکی از سس‌ های خانگی ویژه را داشته باشید در آرگا همراه ما باشید. طرز تهیه سس عسل و سس زرشک را می توانید در این بخش مطالعه کنید.

طرز تهیه سس کره سیر

مواد اولیه:

  • کره: ۱ پیمانه
  • فلفل: به میزان لازم
  • نمک: نوک قاشق چای خوری
  • سیر تازه: ۲ قاشق غذاخوری
  • ادویه ایتالیایی: ۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه سس کره سیر:

این سس یک سس ساده و ویژه بوده که می‌ توانید برای مزه‌ دار کردن فست فودهای خود داشته باشید. این سس یک چاشنی ویژه بوده که می‌ توانید در کنار انواع غذا به ویژه فست فودها و ساندویچ‌ های خود سرو کنید. برای عطردار کردن این سس می‌ت وانید از پیازچه و برگ سیر خرد شده نیز استفاده کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   طرز تهیه کشک بادمجان با مرغ لذیذ و خوشمزه-مجله بپز نپز

رسپی سس کره سیر

ابتدا کره را در دمای محیط قرار دهید و بعد از اینکه کاملاً نرم شد، آن را کمی برش زده و در ادامه سیر را ساطوری نمایید. سیر له شده را به کره اضافه کرده و به خوبی ترکیب کنید تا مواد یکدست شود. مقداری نمک و ادویه فلفل با آن اضافه کنید. برای یک دست شدن سس می‌ توانید از همزن دستی نیز استفاده نمایید.

بعد از ترکیب شدن می‌ توانید این سس را در کنار پیتزا ساندویچ و یا انواع پاستاهای خود داشته باشید. این سس بسیار ساده بوده و در کمتر از چند دقیقه آماده می‌ شود. همچنین می‌ توانید این سس را بلافاصله استفاده کنید. این سس را می‌ توانید برای مدت زمان طولانی نیز در یخچال نگهداری نمایید.

شما می‌ توانید از پیازچه‌ های ساطوری شده و تازه درون این سس نیز استفاده نمایید. همچنین استفاده از برگ سیر تازه می‌ تواند پیشنهاد ویژه‌ای درون این سس باشد. این سس ماندگاری بالایی داشته و طعم عطر آن نیز بسیار عالی است.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   مقاله جامع درباره جو دوسر پرک: یک راهنمای کامل برای متخصصان تغذیه و مصرف‌کنندگان آگاه

روش تهیه سس کره سیر

پیشنهاد ویژه دیگری که برای شما علاقه مندان وجود داشته این است که در این سس از ترکیب سبزی‌ های معطر و متنوع استفاده کنید. ترکیب آویشن نعنا و یا انواع دیگر از سبزیجات می‌ تواند در این نوع سس فوق العاده باشد. برای آماده کردن این سس حتما باید آن را در دمای محیط قرار داده تا باز شود.

شما می‌ توانید از سبزیجات خشک شده و معطر نیز درون این سس ویژه استفاده کنید. استفاده از پودر سیر نیز درون این سس موجب شده تا طعم و مزه ویژه‌ ای داشته باشد. این سس خانگی ویژه را می‌ توانید در کنار انواع غذاها داشته باشید و برای سالادها نیز یک گزینه مناسب می‌ باشد. جعفری خرد شده نیز یک نوع سبزی معطر دیگر بوده که در این سس ترکیب عالی خواهد داشت.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   طرز تهیه ته‌ چین بادمجان مرحله به مرحله؛ خوشمزه و مجلسی

شما می توانید از کره های مختلفی برای آماده سازی این نوع سس استفاده کنید. کره های قالبی و اماده نیز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شما می توانید از کره های حیوانی نیز استفاده کرده که بنا به ذایقه شما مختلف خواهد بود.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *