در تابستان با ترکیب کردن میوه های تابستانی می توان دارای سالادی خوش طعم و متفاوت شد. تهیه سالاد میوه تابستانی مدت زمان بسیار کمی می برد و بسیار مناسب برای میان وعده و یا حتی پذیرایی از مهمان ها می باشد. این سالاد خوش طعم با استفاده از میوه هایی مانند توت فرنگی، موز، آناناس تهیه می گردد. در ادامه این مطلب روش تهیه سالاد میوه تابستانی قرار گرفته است.

سالاد مرغ و قارچ رژیمی و سالاد کالباس دو نوع دیگر از سالاد های خنک و خوش طعم بوده که می توان از این سالاد ها به عنوان وعده اصلی غذایی استفاده کرد. سالاد ها میان وعده هایی عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و شادابی و سر حالی است. اگر می خواهید علاوه بر روش تهیه این دو سالاد خوشمزه طرز تهیه سالاد اسفناج و مرغ را هم مشاهده کنید کافی است تا بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   طرز تهیه دونات پنیری خوش پخت و عالی-مجله بپز نپز

سالاد میوه تابستانی خوشمزه

مواد لازم

  • بستنی ۱۰۰ گرم
  • هلو ۲ عدد
  • آناناس ۶ حلقه
  • شاتوت به مقدار لازم
  • گیلاس به مقدار لازم
  • توت فرنگی به مقدار لازم

سالاد میوه تابستانی با بستنی

طرز تهیه سالاد میوه تابستانی خوش طعم و دلچسب

سالاد میوه را می توان با انواع میوه های تابستونی و با ترکیب بستنی وانیلی تهیه کرد. در تهیه این سالاد از میوه هایی مانند توت فرنگی و یا موز هم می توان به دلخواه استفاده کرد. حالا به سراغ تهیه این سالاد خوب و خوشزه بروید. برای تهیه هلو را به خوبی پوست بگیرید.

در ادامه هسته هلو را جدا کنید و هلو را به تکه های کوچک تبدیل کنید. هلو خرد شده رادر ظرف مورد نظر برای سرو بریزید. حالا آناناس ها را هم با چاقو به تکه های کوچکی تبدیل کنید و در ظرف بریزید و هلو و آناناس را هم بزنید. هسته گیلاس را خارج کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   طرز تهیه مافین قارچ و پنیر لذیذ و خوش طعم-مجله بپز نپز

طرز تهیه سالاد میوه تابستانی خوشمزه

گیلاس بدون هسته را هم به کاسه حاوی آناناس و هلو اضافه کنید و هم بزنید. حالا باید به سراغ توت فرنگی ها و شاتوت رفت. توت فرنگی ها را هم خرد کرده و به کاسه اضافه کنید و شاتوت ها را هم از وسط به دو قسمت تبدیل کنید. در نهایت بستنی را به صورت اسکوپی بر روی سالاد بگذارید و سرو کنید. البته می توان بستنی را در سالاد ریخت و به خوبی مخلوط کرد تا بستنی با میوه ها مخلوط شود و برای بستنی می توان از بستنی های مورد علاقه و متفاوت استفاده کرد. نوش جان.

منبع : آرگا



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *