نوشهر یکی از نواحی دیدنی بکر و فوق العاده بوده که جاذبه‌ های زیادی دارد. شما می‌ توانید در این بخش با آبشار تنگه‌ دار نوشهر و زیبایی‌ های آن آشنا شوید. این آبشار از جاذبه‌ های خارق‌ العاده بوده و علاقه مندان زیادی دارد.

قدم زدن در آبشار تنگه دار

معرفی آبشار تنگه‌ دار نوشهر:

همانطور که می‌ دانید استان مازندران یکی از نواحی توریستی و تفریحی کشورمان بوده که سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌ کند. نوشهر نیز یکی از این مناطق تفریحی بوده که با زیبایی‌ های خود مورد توجه است. با معرفی دیدنی های نوشهر شما می توانید یک تجربه عالی از سفر داشته باشید.

آبشار تنگه دار نوشهر

طبیعت خارق‌ العاده این نواحی از یک سو و از سوی دیگر دامنه‌ های سرسبز آن موجب شده تا علاقه‌ مندان زیادی از این نواحی دیدن کنند. اگر قصد یک سفر طولانی دارید، این مناطق برای شما بسیار مناسب هستند. پیک نیک‌ های طبیعت گردی پیاده‌ روی در قسمت‌ های مختلفی از آبشار از جاذبه‌ های مهم این نواحی به شمار می‌ آید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   نگاهی به بهترین موزه های تایلند و جاذبه های هر کدام

موقعیت آبشار:

منطقه تنگه دار یکی از مناطق بکر و ویژه بوده که موقعیت نسبتاً مناسبی دارد. جنگل‌های این نواحی طبیعت نسبتاً عجیب و غریبی دارند. جنگل‌ های شبیه آمازون که تنوع گیاهی آن بسیار بالا هستند. در این تنگ رود خروشانی سرازیر بوده که سرچشمه آن از آبشار این نواحی می‌ باشد. گونه‌ هایی از پرندگان نیز در این نواحی زیست می‌ کنند.

طبیعت آبشار تنگه دار

این جنگل‌ ها در روستای کشک سرا واقع شده و یک مسیر ۴۰۰ متری را برای بازدید از آن باید طی کنید. سفری ماجراجویانه به این نواحی می‌ تواند برای شما جذاب باشد. آبتنی کردن از حوضچه‌ های پایینی رودخانه و آبشار یک جاذبه ویژه بوده که توجه شما را جلب می‌ کند.

شما می‌ توانید از فضای دلچسب این نواحی نهایت لذت را ببرید. آبتنی کردن در این حوضچه‌ های پایینی در فصل‌ های گرم سال بسیار تجربه عالی بوده و شما را کمی خنک خواهد کرد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   بازدید از تپه های سیلک با قدمت تاریخی کم نظیر

جاذبه های آبشار تنگه دار

بهترین زمان برای سفر:

سفر به نواحی شمالی کشور در فصل‌ های بهار زمان مناسبی است. زیرا در این فصل شرایط آب و هوایی معتدل‌ تر بوده اگر می‌ خواهید آب و هوای خنک و معتدل را تجربه کنید، باید فصل‌های سرد سال را برای سفر خود انتخاب نمایید.

محل اقامت و اسکان:

اگر قصد دارید در نزدیکی این طبیعت اسکان داشته باشید و تجربه یک سفر فوق العاده را کسب کنید، بهتر است تا کمپینگ‌ های گروهی داشته باشید. همچنین با اجاره ویلا در نزدیک‌ ترین نقاط نوشهر می‌ توانید در این مسیر تردد داشته باشید. در نزدیکی روستا نیز اقامتگاه‌ های توریستی برای شما علاقه مندان واقع شده‌ اند. آبشار تنگه دار نوشهر یک آبشار دیدنی و فوق العاده بوده که از آن لذت می برید.

تماشای آبشار تنگه دار

تنگه‌ دار پر از شگفتی و زیبایی‌ های مختلف بوده با توجه به اینکه این منطقه یک منطقه جنگلی به شمار می‌ آید. شما با طبیعتی سرسبز روبرو هستید. پوشش‌ های گیاهی سرخس و خزه در این نواحی به شدت دیده می‌ شود. عبور از رودخانه میانه جنگل و در طی مسیر دسترسی به آبشار تجربه‌ های زیادی خواهید داشت.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   بازدید از مرداب خمام و آشنایی با چشم اندازهای زیبای آن

صخره نوردی، جنگل نوردی، رودخانه نوردی از مهم ترین جاذبه‌ های تفریحی بوده که در این بخش توجه شما را جلب می‌ کند. شما بهتر است در سفر به این نواحی یک سری وسیله و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشید. مکان های دیدنی مازندران تنوع زیادی داشته و توجه شما را جلب می کند.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *