به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بپزنپز، جنگنده‌ها و پهپادهای رژیم اشغالگر اسرائیل در ادامه حملات خود به نوار غزه، در روز 349 جنگ، شهر غزه را در شمال این منطقه هدف حملات هوایی قرار دادند که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان شد.

در این حملات، منازل مسکونی و غیرنظامیان در سراسر شمال نوار غزه هدف قرار گرفتند.

گردان‌های عزالدین القسام نیز در ویدیویی جدید که روز چهارشنبه منتشر کرد، رژیم اشغالگر اسرائیل را به «طوفانی از انتحاری ها» تهدید کرد و به این ترتیب از عزم خود برای انجام عملیات انتحاری در عمق سرزمین های اشغالی خبر داد.

در بخش تحولات سیاسی نیز آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، صبح روز چهارشنبه به قاهره سفر کرد. هدف این سفر کوتاه، بحث و بررسی تلاش‌ها برای رسیدن به توافقی برای آتش‌بس در غزه است. این دهمین سفر بلینکن به منطقه از زمان آغاز جنگ در غزه، تقریباً یک سال پیش، است.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   هریس: ترامپ می‌خواهد آمریکا را به عقب برگرداند

مهمترین تحولات روز 349 طوفان الاقصی را دنبال کنید:

*******************************************

اذعان صهیونیست‌ها به محاسبات غلط اسرائیل در ترور سایبری

کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست با ابراز نگرانی درباره ابعاد پاسخ حزب‌الله به حمله تروریستی سایبری رژیم اشغالگر در لبنان، اعلام کردند که این حمله، آوارگان شمال را برنمی‌گرداند و علاوه بر آن، مفهوم وحدت میادین را در میان دشمنان اسرائیل تقویت می‌کند.

درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره جنایت سایبری اسرائیل

یک سازمان برجسته حقوق بشری در گزارشی با اشاره به اینکه حمله تروریستی سایبری اسرائیل به لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، نقض فاحش قوانین بین‌المللی است، خواستار انجام تحقیقات مستقل بین‌المللی درباره این جنایت شد.

القسام به اشغالگران: در طوفان عملیات‌های استهشادی غرق می‌شوید

القسام، شاخه نظامی حماس در پیام ویدئویی جدید خود خطاب به صهیونیست‌ها هشدار داد که به زودی در طوفان عملیات‌های استشهادی رزمندگان مقاومت غرق خواهند شد.

پیام رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق برای سید حسن نصرالله

افزایش آگاهی و اطلاعات:   طرح مصر برای آینده مناطق فلسطینی لو رفت

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور پیامی تلگرافی برای دبیر کل حزب‌الله، بر ایستادگی کنار ملت و مقاومت لبنان تاکید و اعلام کرد که تجاوزات تروریستی دشمن صهیونیستی، در چارچوب تلاش‌های آن برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های متوالی در جنگ است.

حزب‌الله: جنایات دشمن هرگز مانع حمایت ما از غزه نخواهد شد

نماینده حزب الله در پارلمان لبنان که فرزند او در حمله تروریستی سایبری رژیم اشغالگر به شهادت رسید، تاکید کرد که خون شهدای ما راهی به سوی آزادی بوده و مقاومت لبنان هرگز از حمایت از غزه دست نخواهد کشید.

حماس: تروریسم اسرائیل تاثیری بر اراده مقاومت لبنان ندارد

یک رهبر حماس با بیان اینکه حمله تروریستی سایبری رژیم اشغالگر به لبنان، ماهیت تروریستی و وحشی این رژیم را نشان می‌دهد، بر ایستادگی کامل مقاومت فلسطین در کنار مردم و مقاومت لبنان تاکید و اعلام کرد که جامعه جهانی باید مقابل تروریسم اسرائیل بایستد.

بمباران اردوگاه جبالیا

در پی بمباران اطراف مسجد «الشوربجی» در اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه، چندین نفر شهید و زخمی شدند

افزایش آگاهی و اطلاعات:   حزب الله لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

بمباران محله الزیتون

جنگنده‌های رژیم اسرائیل همزمان با حملات توپخانه‌ای شرق محله الزیتون در شهر غزه را بمباران کردند.

حمله توپخانه‌ای به جنوب شهر غزه

توپخانه ارتش اشغالگر مناطقی در جنوب شهر غزه را مورد هدف قرار داد.

5 شهید در بمباران یک آپارتمان در غزه

در پی بمباران یک آپارتمان مسکونی در خیابان «الثلاثینی» واقع در شمال غزه، 5 غیرنظامی به شهادت رسیدند؛ این سومین حمله هوایی به شمال غزه طی ساعات گذشته بود.

انتهای پیام/

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *