سیری یکی از مجموعه جزایر دیدنی و تفریحی در دنیا بوده که شما می‌ توانید در این بخش با دیدنی‌ های جزیره سیری و طبیعت بکر آن بیشتر آشنا شوید.

مناطق سیری

معرفی جزیره سیری:

برای بازدید از این جزیره شگفت انگیز و زیبایی‌ های فوق العاده آن باید به استان هرمزگان سفر کنید. خطه ای بکر دیدنی دست نخورده که با زیبایی‌ های خود توجه علاقه‌ مندان را جلب می‌ کند. دیدنی های بندر مقام نیز با زیبایی های خود مورد توجه هستند.

طبیعت سیری

این جزیره مرجانی طبیعت بکری داشته و زیستگاه آن بسیار متنوع و ارزشمند می‌ باشد. جالب است بدانید که در این نواحی ورود زنان ممنوع بوده و در ادامه می‌ توانید با شگفتی‌ های این جزیره بیشتر آشنا شوید.

این جزیره ذوزنقه‌ ای طبیعت بکر و زیبایی دارد چشم اندازهای فوق العاده آن توجه شما علاقه مندان را جلب می‌ کند. برای بازدید از این جزیره باید به غرب ابوموسی سفر کنید. اطراف این نواحی نیز طبیعت بسیار دیدنی و تماشایی دارد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   پدیده چشم ساهارا و دانستنی های جالب درباره آن

مناطق سیری

موقعیت جغرافیایی جزیره:

موقعیت مناسب این جزیره موجب شده تا سالانه گردشگران زیادی به این نواحی سفر کنند. فاصله این جزیره دریایی بندرعباس ۱۵۲ مایل می‌ باشد. در سطح این جزیره پستی بلندی وجود ندارد و سطح بسیار صافی دارد. مرتفع ترین نقطه از این جزیره شگفتی‌ های زیادی داشته که با آن روبرو خواهید شد.

مساحت این منطقه تفریحی ۱۷ کیلومتر مربع بوده و به بندرعباس نیز نزدیک می‌ باشد. جزیره پر رمز و راز با شگفتی‌ های بی‌ شمار که باید از نزدیک از آن دیدن کنید. جزیره سیری یکی ای جزیره های دیدنی جنوب کشور بوده که علاقه مندان زیادی را جذب می کند.

شرایط زندگی در این نواحی بسیار سخت بوده زیرا آب و هوای این نواحی بسیار گرم است و باید زمان مناسبی را برای سفر خود به این نواحی انتخاب کنید. به غیر از روزهای تعطیل ورود زنان به این نواحی ممنوع می‌ باشد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   دیدنی های پاسارگاد شیراز از آرامگاه کوروش تا نقش رستم

جزایر بکر سیری

زندگی سخت هوای گرم موجب شده تا این نواحی برای زنان غیر قابل تحمل باشد. به همین دلیل ورود زنان برای پیشگیری از بیماری و غیره ممنوع شده است. سفر در روزهای سرد سال به این نواحی بسیار عالی بوده زیرا آب و هوا خنک‌ تر می‌ شود و شما راحت‌ تر می‌ توانید در این منطقه گشت و گذار کنید. دیدنی های جزیره شیدرو را می توانید در لینک مطالعه کنید.

اکوسیستم و حیات وحش جزیره:

این جزیره دیدنی دارای حیات وحش غنی و ارزشمندی می‌ باشد که در این بخش بیشتر می‌ شناسید. جانداران موجود در این نواحی سخت سازگارند و اغلب محیط زیست این نواحی را مرجان‌ ها تشکیل می‌ دهند. آهو، لاک پشت‌ ها و غیره از مهم ترین جانداران این نواحی می‌ باشند. مرغ مینا زاغ سیاه گربه‌ های خیابانی و مرغ‌ های دریایی از مهم ترین انواع حیات وحش و گونه‌های این نواحی به شمار می‌ آیند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   تفاوت های اصلی هتل با متل و مزایای هر کدام

جزیره سیری

حیوانات این نواحی بسیار غنی بوده و در زیستگاه این نواحی نیز یافت می‌ شود. با بررسی پوشش‌ های گیاهی این نواحی نیز می‌ توانیم از زیبایی‌های آن دیدن کنید. شما می‌ توانید چشم اندازهای غروبی زیبایی را در این نواحی نظاره‌گر باشید .این منطقه یکی از بزرگ ترین منابع نفتی ایران بوده که از وجود آن لذت می‌ برید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *