موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ که یکی از موزه های مشهور باستانی در این نواحی بوده که علاقه مندان و گردشگران زیادی دارد. شما می‌ توانید از زیبایی‌های امروزه و مجموعه آن دیدن کنید.

موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ

موزه آرمیتاژ سن پترزبورک:

این موزه جزو ۵ موزه برتر دنیا به شمار می‌ آید. مجموعه کم نظیر تاریخی که امپراتوری‌ های سزار روس در آن به خوبی نمایش داده می‌ شود. شما در سفر خود به این نواحی تجربه‌ های جدیدی را کسب می‌ کنید که به شما توصیه می‌ کنیم از این جاذبه‌ ها دیدن نمایید.

معماری موزه آرمیتاژ

معرفی تاریخچه موزه:

با بررسی تاریخچه این موزه به این نتیجه می‌ رسیم که بنای اولیه موزه به دوران الیزابت اول باز می‌ گردد. آثار هنری که در این موزه نگهداری می‌ شود، ارزش و اهمیت زیادی دارد.

در سال ۱۷۶۴ بیش از ۲۰۰ مجموعه آثار نقاشی برای این موزه خریداری شده‌ اند. ساختمان فعلی در این موزه آثاری از میکل آنژ، لئوناردو داوینچی، پابلو پیکاسو و غیره را نگهداری می‌ کند. این ساختمان تا سال ۱۷ ۱۹ محل زندگی ملکه‌ های تزار بوده است.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   مقایسه هتل های لوکس قشم

هر ساله ۷ دسامبر مراسم بازگشایی و جشن این موزه برگزار می‌ شود که یک مراسم باشکوه با شمار زیادی از بازدیدکنندگان می‌ باشد. سبک معماری امروزه بسیار برجسته بوده و یک نقطه عطف در معماری آن به شمار می‌ آید.

معماری دیدنی موزه آرمیتاژ

بررسی معماری موزه:

در ساخت این موزه از سبک معماری‌ های جذابی استفاده شده است. سبک معماری باروک یکی از اصلی‌ ترین بخش‌ های این فضا به شمار می‌ آید. پیکر تراشی‌ هایی که در این بنا مشاهده می‌ کنید، بسیار جالب توجه هستند. این موزه دارای ۴۶۰ اتاق بوده که هر یک در نوع خود معماری ویژه‌ ای دارند. اشیایی از عتیقه جات و وسایل برقی نیز در این بناها دیده می‌ شود.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   پارک جنگلی زرقان و امکانات و تفریحات آن

۶ ساختمان تاریخی که در این موزه مشاهده می‌ کنید، شامل کاخ زمستانی آرمیتاژ قدیمی آرمیتاژ کوچک تئاتر آرمیتاژ آرمیتاژ جدید می‌ باشد. تالارهای شگفت انگیزی که در هر یک از این قسمت‌ ها موزه آرمیتاژ سن پترزبورک می‌ کنید با یک معماری زیبایی طراحی شده‌ اند. موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ یک سازه دیدنی بوده که در هر قسمت شکوه معماری آن دیده می  شود.

موزه آرمیتاژ

ساختمان‌ های مختلف موزه:

کاخ زمستانی این بنای یکی از اولین اقامتگاه‌ ها بوده و معماری چوبی دارد. سبک معماری این برنامه آلمانی است. در سال‌ ها قبل معماری این بنا به صورت سنگی تغییر کرد.

آرمیتاژ کوچک قسمتی بوده که به دستور کاترین کبیر بنا شده است. تئاتر آرمیتاژ با استفاده از باقی مانده بنای کاخ زمستانی احداث شده و یک سازه شگفت انگیز می‌ باشد. آرمیتاژ جدید توسط چند نفر بنا شده و از معماری آن دیدن می‌ کنید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   جاذبه‌های طبیعی و تفریحی مازندران

تماشای موزه آرمیتاژ

نحوه دسترسی به موزه:

برای بازدید از این موزه که در میدان پالاس واقع شده است، باید با مترو به ایستگاه ادمیرالتیسکایا بروید. بازدید از این موزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر برای عموم آزاد می‌ باشد. همه روزه به جز روزهای دوشنبه می‌ توانید از این موزه دیدن کنید. در برخی از روزها بازدید از امروزه نیز رایگان می‌ باشد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *