بسیاری از جوانان و افرادی که دوست دارند مو های خوش حالتی داشته باشند از انواعی از واکس مو ها استفاده می کنند. هر کدام از واکس مو ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند که می توانند به مو های شما حالت های متفاوتی بدهند در ادامه اطلاعاتی در مورد این واکس مو ها به شما داده خواهد شد.

بهترین برند واکس مو

آشنایی با انواع واکس مو

زمانی که می خواهید بهترین واکس مو را تهیه کنید نیاز است تا فاکتور های مهمی را در این زمان در نظر بگیرید. برای مثال میزان نگهدارندگی مو یکی از این فاکتور های مهم می باشد که باید بدانید که اغلب واکس مو ها در سه سطح نگهدارندگی کم متوسط و زیاد ساخته می شوند و همچنین باید بدانید که این محصولات به ترتیب برای انواعی از مو های نازک کم پشت و نرمال و همچنین مو های ضخیم و پر پشت هستند. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که میزان قدرت حفظ حالت مو در انواع واکس ها با عدد های متفاوتی نشان داده می شود و هر چقدر این عدد بالا تر باشد قدرت محصول نیز بالا تر می رود.

میزان براق کنندگی واکس مو نیز یکی دیگر از فاکتور های مهم در این زمینه خواهد بود و باید بدانید که واکس مو ها در مدل های متفاوتی از براق کنندگی وارد بازار می شوند. همچنین این واکس مو ها نیز قادر به مات کردن مو تا میزان مشخصی هستند و این ویژگی روی آن ها معمولاً با کلمات کنندگی بالا و براق کنندگی پایین نشان داده می شود که هر چقدر میزان براق کنندگی کم تر باشد جلوه مو های شما طبیعی تر و بهتر خواهد بود. ترکیبات این محصول از دیگر مواردی می باشد که باید به آن دقت کنید و باید بدانید که این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد تا به مو های شما آسیبی وارد نشود و جالب است بدانید که واکس مو های دارای لانولین و یا بر پایه آب می باشند بهتر خواهند بود و آسیب هایی کم تر به مو های شما وارد خواهند کرد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   راز بهبود ام اس کشف شد!

اهمیت واکس مو خوب

بهترین واکس مو

حال که می دانید برای خرید این محصول باید به چه ویژگی هایی توجه کنید نوبت به این است که بدانید چه برند هایی در بازار برای خانم ها و آقایان مناسب تر خواهد بود.  واکس مو گتسبی یکی از برند های ویتنامی می باشد و از بهترین واکس مو های مردانه موجود در بازار است. این واکس مو طوسی بوده و جلوه مات و طبیب مو های کوتاه و متوسط می دهد و دارای قدرت نگهدارندگی ۷ می باشد و این محصول دارای روغن جوجوبا بوده که بدون ایجاد چربی خشک شدن و شکنندگی مو ها را کاهش می دهد و مو های شما را در همان حالتی که هست به مدت طولانی تری حفظ خواهد کرد.مدل نچرال این واکس مو بدون اینکه روی مو های شما پوسته و یا سفیدی ایجاد کند حالت آن ها را حفظ خواهد کرد همچنین باید بدانید که این محصول می تواند ساقه مو ها را ترمیم کرده و انعطاف پذیری بیش تری را در موهایتان ایجاد کند.

واکس موی تاپ شاپ سبز یکی از بهترین واکس مو ها برای مو های فر شناخته شده است و در نظر داشته باشید که با استفاده از این واکس مو شما می توانید مو های فر را به همان حالتی که هست تا مدت طولانی نگه دارید. حالت دهندگی بالا و ماندگاری بالا توانسته این محصول را به یکی از بهترین واکس مو های موجود در بازار تبدیل کند.

واکس موی دکتر لندر از بهترین واکس مو های موجود در بازار برای مو های خشک به شمار می رود و مدل خاص این محصول باعث شده است تا با استفاده از براق کردن و لطافت بخشیدن به مو های شما خشکی آن را برطرف کند. قدرت این محصول ۶ بوده و می تواند مو های شما را تا حد زیادی به همان حالتی که هست نگه دارد. همچنین این محصول توانسته است با استفاده از مواد مغذی و رایحه دوست داشتنی در میان سایر واکس مو ها بسیار پر فروش باشد.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   پیله کرم ابریشم برای پوست-مجله بپز نپز

حالت دهی به مو ها با واکس مو

ریوژان از دیگر واکس مو هایی می باشد که در رنگ های متنوعی برای رنگ دادن طبیب مو ها طراحی شده است و باید بدانید که این محصول به عنوان بهترین مارک واکس مو در بازار شناخته شده است و ماندگاری ۲۴ ساعته آن توانسته است این محصول را از سایرین پر اهمیت تر کند. حالت دهندگی قوی درخشان کردن مو های شما و شستشوی آسان آن از بهترین نقاط قوت این واکس مو ها هستند. واکس موی ریوژان در رنگ های نوک مدادی، نقره ای روشن، گلبهی، طلایی، شرابی، سفید، سرخابی، سبز و بنفش و همچنین آبی در بازار موجود هستند و شما می توانید انواعی از آن ها را که متناسب با رنگ موی شما می باشد را انتخاب کنید.

ردوان  یکی دیگر از واکس مو هایی است که در بازار وجود دارد و بهترین واکس مو برای انواعی از مو های چرب خشک و نرمال می باشد ین مورد دارای تنوع بسیار بالایی است و هر کدام از محصولاتش دارای قدرت نگهدارندگی و ویژگی های منحصر به فردی هستند برای مثال واکس موی quick silver aqua به دلیل فرمولاسیون فاقد چربی بوده و با عدم ایجاد چربی روی مو ها یکی از بهترین واکس مو ها برای مو های چرب به شمار می رود. این واکس مو یکی از برند های قوی در ترکیه می باشد و فاقد پارابن است و جذب سریع دارد و قادر است تا از مو های شما در برابر آلودگی ها و سایر عوامل آسیب زای محیطی مراقبت کند. همچنین باید بدانید که این واکس مو ها بدون رنگ بوده و همچنین خشکی و سفیدی را بر روی مو هایتان به جا نخواهد گذاشت و در نهایت می توان گفت یکی از بهترین برندها برای انواعی از موها به شمار می رود.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   یک کشف جدید درباره علت آلزایمر

لورآل از واکس مو های بسیار معروف برای مو های وز و فر می باشد و بدون اینکه ایجاد خشکی و شکنندگی کند و یا موخوره در مو ها ایجاد کند آن ها را برایتان صاف و شفاف می کند همچنین باید بدانید که این محصول می تواند بافتی طبیعی فرم به مو های شما داده و قادر است تا ۲۴ ساعت این حالت را در مو هایتان حفظ کند.

انواع واکس مو

تافت از محبوب ترین واکس مو های براق خواهد بود و باید در نظر داشته باشید که برند محبوب تافت واکس موی پاور واکس را برای حالت دهی حرفه ای و طولانی مدت به مو ها تولید کرده است و باید بدانید که این محصول یکی از محصولات براق کننده بوده و باعث ایجاد موخوره نخواهد شد و همچنین مو ها را خشک و شکننده نمی کند و تا دو روز روی مو های شما باقی خواهد ماند و حالت مو های شما را تا ۴۸ ساعت تثبیت می کند.

اگر این مطلب به شما در این زمینه کمک کرد تا بتوانید با انواع مو آشنا شده و بهترین آن را برای خودتان انتخاب کنید ادامه می توانید اطلاعاتی در مورد تکنیک گلوسینگ مو و روش های حالت دادن به مو بدون سشوار نیز کسب کنید و برای این کار کافی است تا بر روی لینک های داده شده بزنید و وارد بخش های مربوطه شوید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *