هتل بلیس دلوکس آنتالیا یکی از لوکس ترین هتل های ترکیه، هرچیزی که برای اقامتی مجلل و آسوده لازم است را ارائه می‌دهد. این هتل ۵ ستاره، با اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع، برای مسافران با هر تعداد و سلیقه‌ای، پیشنهادهای خوب و قیمت مناسبی دارد. در این مطلب، اطلاعات کامل هتل Bellis Deluxe از امکانات واحدهای اقامتی گرفته تا سرگرمی‌ها و تفریحات آن را در اختیارتان می‌گذاریم.

اطلاعات کامل هتل بلیس دلوکس آنتالیا

معرفی هتل بلیس دلوکس: آسودگی و تجمل

هتل بلیس دلوکس در منطقه بلک واقع شده است و ۳ کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. با کمک وسایل حمل‌ونقل عمومی و همچنین خدمات شاتل هتل، دسترسی به آنتالیا و جاذبه‌های گردشگری آن آسان است. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فقط ۳۵ دقیقه رانندگی، فاصله دارد.

ورود و خروج بدون وقفه

ورود هتل از ساعت ۱۴:۰۰ آغاز می‌شود. به محض ورود، پرسنل خوش‌برخورد به استقبال شما می‌آیند و با فرایند چک‌این سریع، شما را تا مستقرشدن در اتاق همراهی می‌کنند. برای خروج از هتل هر روز تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر فرصت دارید. این زمان‌بندی عالی به‌شما فرصت می‌دهد تا آخرین صبح اقامت در هتل بلیس دلوکس را با آرامش سپری کنید. می‌توانید پیش از خداحافظی از این مکان اقامتی لوکس، یک صبحانه رایگان دیگر میل کنید و سپس بدون عجله به جمع‌کردن وسایل‌تان بپردازید. حتی می‌توانید از یک آبتنی دیگر در استخر هتل لذت ببرید.

بهترین هتل آنتالیا برای سفرهای خانوادگی

خانواده‌های دارای فرزند با رزرو هتل دلوکس بلیس آنتالیا، سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهند کرد. براساس سیاست‌های این هتل، کودکان ۲ تا ۱۲ساله، به‌صورت رایگان پذیرش می‌شوند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   بازدید از بازار قدیم قم و بخش های مختلف آن

امکانات هتل بلیس دلوکس

با امکانات رفاهی و تفریحی هتل Bellis Deluxe آنتالیا، مهمانان هرگز احساس کسالت و خستگی نخواهند کرد. هتل بلیس دلوکس در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است؛ اما در ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. با این اوصاف می‌توانید مطمئن باشید که تمامی تجهیزات و امکانات این هتل جدید و به‌روز شده است.

سرگرمی‌های تمام نشدنی

هتل بلیس دلوکس با مجموعه‌ای از مغازه‌های جذاب برای خرید اقلام مختلف، به‌خصوص خرید سوغات ترکیه و کالای لوکس مد روز عاشقان خرید را به وجد می‌آورد. اگر تفریحات پرجنب‌وجوش‌تر را ترجیح می‌دهید می‌توانید به کلوپ هتل بروید و با جدیدترین آهنگ‌ها برقصید. این هتل ۵ رستوران، ۱ کافی‌شاپ و ۳ بار هم دارد؛ بنابراین، همه‌چیز برای سپری‌کردن شب‌هایی به‌یادماندنی مهیا است.

پس از یک گشت شهری طولانی می‌توانید در جکوزی یا سونای هتل استرس و خستگی را از بین ببرید. این هتل یک اسپای حرفه‌ای با ارائه طیف وسیعی از درمان‌ها و ماسک‌های بدن و صورت دارد. علاوه‌بر موارد مذکور، با وجود مرکز تناسب اندام مجهز هتل، رسیدگی به بدن خود را متوقف نخواهید کرد.

امکانات منحصربه‌فرد: طبیعت، خوانندگی و ورزش

بسیاری از هتل های آنتالیا دارای بار، کافی‌شاپ، مرکز اسپا، جکوزی، سونا و حتی فروشگاه هستند؛ اما فقط تعداد کمی از آن‌ها فضای سبز و باغ را در اختیار می‌گذارند. باغ زیبای هتل دلوکس بلیس، آرامشی از جنس طبیعت را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. در این محیط می‌توانید استراحت کنید، از نور آفتاب لذت ببرید و با سایر مهمانان هتل تعامل کنید.

اطلاعات کامل هتل بلیس دلوکس آنتالیا

استخر و فضای تنیس روی میز از دیگر سرگرمی‌های منحصربه‌فرد هتل بلیس دلوکس هستند. علاوه‌بر آن می‌توانید در اتاق کارائوکه هتل، استعداد خوانندگی‌تان را شکوفا کنید یا در سالن مشترک و مجهز به تلویزیون با سایر مهمانان به معاشرت و تماشای فیلم بپردازید.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   بازدید از دره مرادبیگ با طبیعت دیدنی و بکر

امکانات رفاهی

در هتل بلیس دلوکس با مجموعه‌ای از خدمات رفاهی به شرح زیر، دغدغه‌های روزانه شما برطرف می‌شود.

  • با خدمات اتاق به‌صورت ۲۴ساعته، در هر زمانی از شبانه‌روز می‌توانید وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های لذیذ دریافت کنید.

  • هرچند روز که در هتل بلیس دلوکس اقامت داشته باشید، خدمات خشک‌شویی به شما اطمینان می‌دهد که لباس‌های‌تان تمیز و اتوکشیده خواهد بود.

  • اگر اشیای قیمتی و هر وسیله ارزشمند دیگری به‌همراه دارید، آن را به صندوق امانات هتل بسپارید و استرس نگه‌داری در اتاق یا حمل آن در شهر را از خود دور کنید.

  • باوجود فروشگاه رفاهی موجود در محل، مجبور نیستید برای خرید تنقلات یا اقلام ضروری دیگر هتل را ترک کنید.

  • در دنیای ارتباطات امروزی، در ارتباط ماندن امری ضروری است و هتل Bellis Deluxe با درک این موضوع، اینترنت Wi-Fi را در همه اتاق‌ها و مکان‌های عمومی فراهم کرده است.

  • انبار نگه‌داری چمدان برای مهمانانی که زودتر به هتل می‌روند یا دیرتر از آن خارج می‌شوند، در دسترس است.

  • با خدمات خانه‌داری روزانه، اتاق‌ها همیشه مرتب و پاکیزه هستند.

  • خدمات بلیط هتل، رزرو مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های آنتالیا را برای‌تان آسان می‌کند.

امکانات حمل و نقل برای رفت و آمدی بدون دردسر و کم‌هزینه

تسهیلات حمل‌ونقل هتل بلیس دلوکس، رفت‌وآمد بین فرودگاه و هتل و همچنین گشت‌وگذار در شهر را برای‌تان آسان می‌کند. اگر با خرید بلیط هواپیما آنتالیا و از راه هوایی وارد این شهر شده‌اید، ترانسفر فرودگاهی بدون دردسر و در امنیت کامل شما را به هتل می‌رساند. علاوه‌بر این، مهمانان می‌توانند با استفاده از خدمات شاتل هتل، به مکان‌ها و جاذبه های توریستی شهر بروند.

افزایش آگاهی و اطلاعات:   بازدید از تالاب لپو زاغمرز و طبیعت زیبای آن

اگر با ماشین شخصی سفر کنید یا قصد اجاره ماشین در آنتالیا را داشته باشید، پارکینگ هتل بلیس دلوکس با یک فضای بزرگ در اختیار شماست تا هیچ نگرانی از بابت امنیت وسیله نقلیه خود نداشته باشید. گفتنی است که این هتل خدمات کرایه ماشین نیز دارد. در کنار تمام موارد می‌توانید برای یافتن تاکسی از کارکنان هتل کمک بگیرید.

اطلاعات کامل هتل بلیس دلوکس آنتالیا

رزرو هتل بلیس دلوکس آنتالیا در سایت مرجع فلای تودی

در این مطلب، با امکانات هتل بلیس دلوکس یکی از بهترین هتل های آنتالیا آشنا شدید. برای رزرو این هتل می‌توانید وارد سایت «فلای تودی» شوید و با کمک این پلتفرم ساده و کاربردی، اتاق موردنظر خود را فقط در چند دقیقه رزرو کنید. فلای تودی بزرگترین مرجع رزرواسیون آنلاین در ایران است که نه فقط رزرو هتل آنتالیا، بلکه یافتن اقامتگاه در بسیاری از مقاصد خارجی دیگر را به آسانی امکان‌پذیر می‌کند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *